نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳

شایعه: شروع صحبت های بسیار ابتدایی درباره دنباله Fallout: New Vegas

جف گراب اخیرا ادعا کرد که در مایکروسافت گفت‌وگوهای بسیار بسیار اولیه برای تولید دنباله بازی Fallout: New Vegas استودیو آبسیدین آغاز شده است.

بازی Fallout: New Vegas شرکت آبسیدین اینترتینمنت در زمان عرضه به محبوبیت زیادی نزد بازیکن‌ها دست پیدا کرد و جای تعجبی ندارد که طرفدارها از سال ۲۰۱۰ میلادی منتظر انتشار یک دنباله برای آن هستند. جف گراب در میان تازه‌ترین اخبار بازی ادعا کرده است که صحبت‌های بسیار ابتدایی برای تولید بازی Fallout: New Vegas 2 در مایکروسافت مطرح شده‌اند.

او در پادکست GrubbSnax گفت که شرکت Obsidian احتمالا در مرحله‌ی گفت‌وگوی اولیه برای توسعه‌ی یک دنباله برای بازی Fallout: New Vegas است. این اینسایدر گفت که در این مرحله دنباله‌ی بازی فاصله‌ی زیادی تا گرفتن چراغ سبز تولید دارد، اما شاید طرفدارها تا حدودی باید امیدوار باشند که این بحث‌ها در آینده به نتیجه برسد. جف گراب در این‌باره اظهار داشت: «در مراحل بسیار اولیه [گفت‌وگوها] قرار داریم، اما افرادی شروع به صحبت کرده‌اند و در جملات خود کلماتی نظیر نیو وگاس ۲ و آبسیدین را به زبان می‌آورند».

اگر این بحث‌ها نتیجه‌ای داشته باشند، بازی Fallout: New Vegas 2 به این زودی‌ها به‌دست بازیکن‌ها نخواهد رسید و سال‌های زیادی تا عرضه فاصله دارد. نظر به اینکه استودیو آبسیدین درحال‌حاضر روی سه پروژه‌ی Avowed ،Grounded و The Outer Worlds 2 کار می‌کند، بنابراین بعید است که فعلا کار روی پروژه‌ی دیگری آغاز شود.

جف گراب در این‌باره گفت: «ما در مورد [احتمال تحقق این امر] در چندین و چند سال بعد صحبت می‌کنیم. دست کم تمایل و بحث‌هایی برای وقوع چنین اتفاقی وجود دارد. بسیاری از افراد در شرکت مایکروسافت فکر می‌کنند که این تمایلات می‌تواند کارساز باشد و اشتیاق فراوانی برای تحقق این امر (تولید بازی Fallout: New Vegas 2) وجود دارد». مثل همیشه باید تأکید کنیم که این ادعا فعلا در حد شایعه است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده