// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۲

ساخت نسخه Demake بازی Resident Evil CODE: Veronica توسط طرفدارها

گروهی از طرفدارها با پخش یک تیزر اعلام کردند که در حال ساخت نسخه‌ی دیمیک Resident Evil CODE: Veronica هستند.

طرفدارها با انجام کارهای گوناگون سراغ ابراز علاقه نسبت به بازی‌های متفاوت می‌روند. برای نمونه به‌تازگی Resident Evil 4 HD Project از راه رسید که عملا کیفیت بازی روی پلتفرم PC را به بالاترین سطح دیده‌شده تا امروز می‌رساند. در همین حین با نسخه‌ی دیمیک بازی Bloodborne روی پلتفرم PC مواجه شدیم که در نوع خود واکنش‌های مثبت زیادی را دریافت کرد. حالا نوبت به رونمایی از نسخه‌ی دیمیک بازی Resident Evil CODE: Veronica با پخش یک تیزر رسیده است؛ نسخه‌ای که گروهی از طرفدارها با نام Williammutazion روی آن کار می‌کنند و در سال ۲۰۲۵ یا سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود.

برخلاف ریمیک‌ها که بازی‌ها را یک یا چند نسل جلو می‌آورند، دیمیک‌ها آن‌ها را یک یا چند نسل عقب می‌برند. بازی Resident Evil – Code: Veronica برای کنسول‌های نسل ۶ از جمله پلی استیشن 2 عرضه شد و بعدا به کنسول‌های نسل ۷ راه یافت. حالا دیمیک این Resident Evil نشان می‌دهد که اگر بازی برای کنسول PS1 عرضه می‌شد، چه سر و شکلی داشت و چه تجربه‌ای را ارائه می‌کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

در نسخه‌ی دیمیک، استفاده‌ی بازی از دوربین‌های ثابت را می‌بینیم. چون این‌جا دیگر خبری از بک‌گراندهای سه‌بعدی یا دوربین پویا نیست. همچنین جالب به‌نظر می‌رسد که کلر ردفیلد و زامبی‌ها در نسخه‌ی دیمیک بازی Resident Evil CODE: Veronica به خوبی مخاطب را به یاد بازی Resident Evil 2 سال ۱۹۹۸ می‌اندازند.

نظر شما چیست؟ آیا از تجربه‌ی این نسخه‌های خاص ساخته‌شده توسط طرفدارها لذت می‌برید؟ راستی چه‌قدر دوست دارید که یک روز شاهد ساخت و عرضه‌ی ریمیک بازی Resident Evil – Code: Veronica از سوی کپکام باشیم؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده