نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۱

انتشار تریلر هنگام عرضه بازی GRID Legends

آخرین تریلر پخش‌شده از GRID Legends صحنه‌های متفاوتی از گیم‌پلی این بازی ریسینگ را به نمایش می‌گذارد.

الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بازی GRID Legends پخش کرده است که پیست‌ها و مسیرهای متفاوت موجود در آن را نشان می‌دهد. این بازی که جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی ریسینگ گرید شرکت کدمسترز به‌حساب می‌آید، از فردا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

براساس اطلاعات منتشرشده، حدود ۱۳۰ مسیر مختلف برای انجام مسابقات در این بازی گنجانده شده است که پیست‌‌های مشهوری مانند فرمول یک سوزوکای ژاپن، پیست Brands Hatch در انگلستان و پیست رانندگی ایندیاناپلیس (Indianapolis Motor Speedway) تعدادی از این پیست‌ها هستند. به‌علاوه مسیرهای خیابانی شهرهای متفاوتی مانند سن‌فرانسیسکو، پاریس، لندن و مسکو نیز در این بازی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند با اتوموبیل دلخواه‌شان رانندگی در این مسیرها را تجربه کنند.

GRID Legends همچنین اولین نسخه در این مجموعه است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بتوانند پیست و مسیر دلخواه خود را با استفاده از ابزارهای گسترده‌ای که بازی در اختیارشان می‌گذارد طراحی کنند. این مسیرها همچنین می‌توانند قوانین، محدودیت‌ها و موانع مخصوص‌به‌خود را نیاز داشته باشند و پس از تکمیل طراحی، امکان اشتراک‌گذاری این مسیرها با دیگر کاربران نیز وجود دارد. شما می‌توانید لانچ تریلر این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همانند نسخه قبلی این مجموعه یعنی GRID 2019، سیستم Nemesis در این بازی نیز وجود دارد و رانندگان هوش مصنوعی می‌توانند واکنش متفاوتی براساس رفتارهای بازیکنان داشته باشند. به‌گفته استودیوی کد مسترز چیزی در حدود ۴۰۰ رفتار شخصیتی توسط هوش مصنوعی بازی طراحی شده است که هر کدام استایل رانندگی منحصربه‌فرد خود را خواهند داشت. دو حالت بازی Boost و Elimination نیز در این بازی وجود دارند که اولی به تقویت‌کننده‌ی ماشین‌های الکتریکی و دومی به یک مود بازی اشاره دارد؛ حالتی که برای پیروزی در آن باید تا دور آخر در پیست باقی بمانند. کمپین داستانی Driven to Glory نیز بخش دیگری از محتوای بازی است که برای اولین‌بار در این سری در اختیار هواداران قرار می‌گیرد. این کمپین تا حد زیادی از مستند محبوب Formula 1: Drive to Survive شبکه نتفلیکس الهام گرفته است.

این اولین بازی از مجموعه گرید پس از خریداری شدن استودیوی بریتانیایی کدمسترز توسط الکترونیک آرتز به‌حساب می‌آید. مسئولیت انتشار تمامی بازی های قبلی این سری بر عهده خود استودیوی کدمسترز بود و این اولین نسخه از این مجموعه است که شرکت الکترونیک ارتز وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. براساس گزارش‌ها مراحل ساخت بازی جدیدی از سری Need For Speed نیز در استودیوی بریتانیایی Criterion Software آغاز شده است و طبق گفته‌های EA این بازی جدید نیز نهایتا در نیمه اول سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

بازی GRID Legends در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. بازیکنان با خرید نسخه‌ی نسل ۸ می‌توانند نسخه بهبود یافته بازی برای کنسول نسل ۹ را نیز به‌رایگان دریافت کنند. همچنین تمامی کاربرانی که به پیش‌خرید نسخه دیجیتالی بازی بپردازند، می‌تواند در هنگام عرضه به باندل Seneca & Ravenwest Double Pack دسترسی داشته باشند که شامل مواردی مانند چهار اتوموبیل اختصاصی، رویداد‌های تشویقی برای بخش Career و آیکون‌های تیمی اختصاصی است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده