نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳

انتشار تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Gran Turismo 7

سونی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی Gran Turismo 7 منتشر کرده است که بازیکنان را به تجربه بازی دعوت می‌کند.

کمتر از یک هفته دیگر تا انتشار بازی ریسینگ گرن توریزمو 7 باقی مانده است و هواداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار جزئیات جدید از این بازی هستند. حالا سونی و استودیوی پولی‌فونی دیجیتال تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که طرفداران را به رانندگی با اتومبیل‌های بازی که به بیش از ۴۰۰ دستگاه می‌رسند دعوت می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، در حدود ۱۰۰ مسیر مسابقه نیز در این بازی در اختیار کاربران قرار دارد که البته ممکن است در ماه‌های آینده و با انتشار به‌روزرسانی‌های بیشتر، این تعداد مسیر افزایش یابد.

بازی Gran Turismo 7 همچنین از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد کنسول پلی استیشن 5 مانند بازخورد هپتیک، تریگرهای انطباقی و صدای سه‌بعدی نیز بهره می‌برد و بنابراین بازیکنان می‌تواند هرچه بیشتر در دنیای گرن توریزمو غرق شوند و تجربه رانندگی در بهترین پیست‌های دنیا را که با استفاده از دقیق‌ترین ابزارهای اسکن‌سازی مدل‌سازی شده‌اند، تجربه کنند. شما می‌توانید این ویدیوی جذاب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین روز گذشته اعلام شد که امبارگو انتشار نقدها و نظرات اعضا رسانه برای این بازی از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۲ مارس (۱۱ اسفند) به وقت تهران برداشته می‌شود و می‌توانیم شاهد انتشار نمرات اولیه این بازی باشیم.

بازی Gran Turismo 7 در هنگام انتشار روی کنسول ‌های نسل هشتم و نهم سونی از بازی بین‌پلتفرمی یا بین‌نسلی (Cross-generation Multiplayer) بین پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 نیز بهره می‌برد.

بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. تمامی کاربرانی که به پیش‌خرید نسخه دیجیتالی بازی بپردازند، می‌تواند در هنگام عرضه به باندل سه اتوموبیل از برندهای مزدا، تویوتا و پورشه و همچنین به میزان ۱۰۰ هزار واحد از واحد پولی درون بازی (Cr) دسترسی داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده