نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۱

قرارگیری Shadow Warrior 3 روی سرویس PlayStation Now سونی از روز عرضه

مشترک‌های سرویس PlayStation Now شرکت سونی از همان روز عرضه‌ی بازی شوتر اول-شخص Shadow Warrior 3، بدون نیاز به خرید جداگانه قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Shadow Warrior 3 از روز اول انتشار در دسترس کاربران سرویس PlayStation Now شرکت سونی قرار می‌گیرد. این خبر رسمی با هیاهوی اندکی ازطریق یک پست در بلاگ پلی استیشن به اطلاع طرفدارها رسید، اما درواقع یک گام نسبتا قابل‌توجه به‌سوی قلمروی ناشناخته‌ها برای سرویس پلی استیشن ناو است که بازی Shadow Warrior 3 را در نخستین روز عرضه‌ی جهانی تقدیم کاربران می‌کند.

شاید سونی با این کار می‌خواهد برای پروژه اسپارتاکوس آماده شود

بی‌تردید این فرصتی عالی برای کاربران سرویس اشتراکی سونی است تا بدون خرید جداگانه‌ی بازی بتوانند Shadow Warrior 3 را تجربه کنند. نظر به اینکه شایعاتی از توسعه‌ی یک سرویس تازه با اسم رمز Spartacus توسط سونی برای رقابت با سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت شنیده می‌شود، این اقدام چندان تعجب‌آور نیست. شرکت سونی احتمالا با فراهم کردن امکان تجربه‌ی Shadow Warrior 3 از روز عرضه در PS Now مشغول ارزیابی شرایط است تا برنامه‌ی بزرگ خود را محقق کند.

شرکت سونی هنوز پروژه‌ی اسپارتاکوس را رسما معرفی نکرده است، اما انتظار می‌رود که تا بهار سال ۲۰۲۲ میلادی یا قبل از آن دست به انجام چنین کاری بزند. از قرار معلوم این سرویس تازه دارای سه سطح مختلف خواهد بود که شاید یکی از آن‌ها امکان نجربه‌ی بازی‌های پلی استیشن 1، پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 به‌صورت Backward Compatibility را هم برای کاربران فراهم کند. درحال‌حاضر برای اشتراک یک ساله‌ی سرویس پلی استیشن ناو باید ۶۰ دلار هزینه کرد. حدود ۸۰۰ بازی در آرشیو این سرویس وجود دارند.

لوگو آبی رنگ سرویس آنلاین پلی استیشن Now سونی

فراموش نکنید که تمام بازی‌های PS4 سرویس PS Now از جمله بازی Shadow Warrior 3 را می‌توان روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دانلود کرد؛ نه اینکه بازیکن فقط توانایی اجرای آنلاین آن را داشته باشد.

وقایع بازی Shadow Warrior 3 پس از حوادث بازی دوم رخ می‌دهند. در این نسخه لو وانگ و اورچی زیلا یعنی دشمن دیرین او، ماجراجویی جدیدی را برای گرفتن یک اژدها آغاز می‌کنند. مأموریت آن‌ها با اتفاق‌های عجیب‌وغریبی همراه می‌شود، اما خوشبختانه وانگ به کاتانای مورد اعتماد خود، قلاب و سلاح‌های فراوانی مجهز شده است تا از پس هر اتفاق ناگواری برآید. اگر این بازی را پیش خرید کنید، پوسته‌ی انحصاری Koromodako Katana را درکنار دو نسخه‌ی اول مجموعه به رایگان دریافت خواهید کرد. بازی Shadow Warrior 3 در تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده