// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

سال هفتم Rainbow Six Siege بر تجربه‌ی آنلاین بهتر متمرکز خواهد بود

یوبیسافت برنامه‌های خود را برای سال هفتم بازی Rainbow Six Siege به اشتراک گذاشته است که بیشتر متمرکز بر ضد تقلب و تجربه آنلاین بهتر خواهد بود.

بازی شوتر PvP مبتنی بر تیم Rainbow Six Siege از استودیو یوبیسافت همیشه در طی سال‌های پس از عرضه‌ی خود و فصول جدید تغییر کرده و تکامل یافته است. با اضافه شدن شخصیت‌های جدید، نقشه‌ها، معرفی مجدد اپراتورها، رویدادها و موارد دیگر این بازی دیگر کاملاً متفاوت از اوایل دوران عرضه‌ی خود است. به‌نظر می‌رسد که کار یوبیسافت هنوز تمام نشده است، زیرا آن‌ها به‌تازگی از برنامه‌های خود برای سال هفتم این بازی شوتر رونمایی کرده‌اند.

توسعه‌دهندگان برنامه‌های خود را برای سال هفتم این بازی به اشتراک گذاشتند و نقشه راه را برای پاسخ به انتظارات بازیکنان از نظر محتوا معرفی کردند. فصل اول سال هفتم با نام Demon Veil پیش از این مشخص شده بود که در آن یک اپراتور جدید، نقشه جدید و تغییرات دیگر به بازی اضافه می‌شود. بیشتر تمرکز سال هفتم بازی Rainbow Six Siege روی رفتار بازیکن و مقابله با بازیکنان متقلب برای استفاده از ضد تقلب خواهد بود.

فصل اول روی تشخیص ناراحتی و قطع ارتباط و اتصال بازیکنان و فصل دوم بر مشکلات و مسائل Friendly Fire تمرکز خواهد کرد. فصل سوم به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در طول Match Replay هم تیمی خود را ریپورت کنند و همچنین Reputation Score برای هر بازیکن نیز به بازی اضافه خواهد شد. در همین حال فصل چهارم قابلیت مسدود کردن افراد متخلف را به بازی اضافه خواهد کرد.

جدای از موارد فوق، بازیکنان کنسول نیز بسیاری از به‌روزرسانی‌های اختصاصی مانند شخصی‌سازی کنترل هدف، تنظیمات از پیش تعیین شده جدید کنترلر، تنظیمات میدان دید به‌همراه معرفی مجدد اپراتور برای Zero ،Bandit ،Dokkaebi ،Thatcher و غیره دریافت خواهند کرد. تغییرات بسیار زیادی وجود دارد که توسعه‌دهندگان در حال برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی آن‌ها هستند و می‌توانید جزئیات کامل آن را در ویدیوی منتشر شده مشاهده کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده