نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴

رونمایی بتسدا از محتوای جدید بازی Fallout 76 در سال ۲۰۲۲

به‌تازگی بتسدا از محتوای جدیدی که قرار است در سال جاری میلادی برای بازی Fallout 76 منتشر کند، رونمایی کرد.

بازی Fallout 76 اثری سرویس-محور و آنلاین است که توسط بتسدا در اکتبر سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد. این بازی در ابتدا با مشکلات فنی و کمبود محتوایی که داشت نتوانست نظر منتقدین را جلب کند و بازیکنان نیز استقبال زیادی از این بازی نقش‌آفرینی نداشتند.

بااین‌حال بتسدا با پشتیبانی خوب و عرضه‌ی محتوای عالی و رویدادهای هیجان‌انگیز توانست بازیکنان را به دنیای Fallout 76 جذب کند و این بازی هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین عناوین آنلاین به شمار می‌آید. حال به‌تازگی بتسدا به انتشار جزئیات برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۲ جهت عرضه‌ی محتویات جدید برای بازی Fallout 76 پرداخته است.

تصویر محتویات الحاقی بازی Fallout 76 در سال ۲۰۲۲

(خلاصه‌ی اینفوگرافیک محتویات بازی Fallout 76 در سال ۲۰۲۲)

به‌گفته‌ی بتسدا، به‌روزرسان بعدی بازی Fallout 76 که برای فصل بهار در نظر گرفته شده است، به‌زودی عرضه خواهد شد که همراه‌با آن رویداد فصلی جدید Invaders From Beyond در دسترس قرار می‌گیرد. این رویداد بسیار گسترده است و بازیکنان باید در تمامی نقشه‌ی بازی به مقابله با موجودات بیگانه و سفینه‌های فضایی بپردازند. این بیگانگان برای مجموعه‌ای از تحقیقات خطرناک به دنیای بازی وارد خواهند شد و بازیکنان باید برای شکست این دشمنان جدید، پایگاه‌های Brainwave Siphon آن‌ها را نابود سازند.

به‌روزرسان جدید Fallout 76 علاوه‌بر رویداد فصلی Invaders From Beyond، برخی پیشرفت‌ها و رفع مشکلات را برای Fallout Worlds به‌همراه دارد. اولین پیشرفت ذکر شده برای این به‌روزرسان، اضافه شدن قابلیت کسب S.C.O.R.E از چالش‌های روزانه و هفتگی است. همچنین تنظیمات جدید برای ساختما‌ن‌های C.A.M.P و بخش PvP، غیرفعال شدن VATS و پرک‌های لجندری از دیگر تغییراتی است که بازیکنان می‌توانند از پچ بهار بازی Fallout 76 انتظار داشته باشند.

محتوای تابستان بازی Fallout 76 که Test Your Metal نام دارد، با سه رویداد عمومی خواهد آمد که Test Your Metal ،Eviction Notice و Moonshine Jamboree هستند. همچنین در این به‌روزرسان تغییراتی در سیستم بورد امتیازات به مانند چالش‌های اختصاصی، رنک‌های ویژه و افزایش نرخ کسب S.C.O.R.E برای افراد برتر جهانی در نظر گرفته شده است.

شخصیت بازی فالوت با اسلحه در دنیای آپالاشیا

بازیکنان Fallout 76 در فصل پاییز می‌توانند میزبان به‌روزرسان Expeditions: The Pitt باشند که قرار است تجربه‌‌ای منحصر‌به‌فرد و کاملا جدیدی از این بازی را به‌همراه داشته باشد. بازیکنان با دسترسی به یک هاب جدید در Whitespring، قادر خواهند بود برای نخستین‌بار به فضای خارج از Appalachia قدم گذارند. از همین‌رو، مأموریت‌های قابل تکرار و خارج از سایت Appalachia برای بازیکنان کاوشگر در نظر گرفته شده است که با انجام آن‌ها علاوه‌بر دریافت پاداش‌های مختلف، می‌توانند با NPCهای جدید به‌همراه مأموریت و شاخه‌های مکالمه‌ی متفاوت و دشمنانی به‌نام Trog که برای نخستین‌بار در به‌روزرسانی The Pitt نسخه‌ی Fallout 3 معرفی شدند، ملاقات کنند.

به‌گفته‌ی بتسدا، محتوای فصل زمستان بازی Fallout 76 تحت عنوان Nuka-World on Tour منتشر خواهد شد. در این به‌روزرسان با استفاده از بقایای اتومبیل‌ها و لاستیک‌های آن‌ها یک منطقه‌ی منحصر‌به‌فرد ساخته شده است که درواقع به مانند یک نمایشگاه از سفرهای جاده‌ای در دوران پیش از جنگ اتمی به شمار می‌آید. این نمایشگاه در منطقه‌ی Ash Heap واقع خواهد شد و بازیکنان می‌توانند با مراجعه به این مکان به رویدادهای بزرگ و عمومی جدید به مانند Region Boss دسترسی پیدا کنند. همچنین قابلیت پیدا کردن لوت، کاوش در بخش‌های مختلف این نمایشگاه و برقراری ارتباط با شخصیت‌های جدید نیز برای گیمرها در این نمایشگاه فراهم شده است.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی محتویات جدید بازی Fallout 76 در سال جاری میلادی را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده