نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲

رونمایی کپکام از بازی Capcom Fighting Collection

شرکت کپکام یک کالکشن تازه با نام Capcom Fighting Collection را برای کنسول‌های نسل ۸ و کامپیوتر معرفی کرد که شامل ۱۰ بازی مبارزه‌ای کلاسیک است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که Capcom سراغ معرفی یک مجموعه از بازی‌های کلاسیک با نام Capcom Fighting Collection را معرفی رفت. این کالکشن شامل ۱۰ بازی مبارزه‌ای تن‌به‌تن ازجمله تمام پنج بازی آرکید مجموعه‌ی Darkstalkers می‌شود. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در کانال یوتیوب رسمی Street Fighter تماشا کنید.

بازی‌های Vampire Hunter 2 و Vampire Savior 2 نیز در این کالکشن گنجانده شده است که قبلا تنها در ژاپن در دسترس قرار گرفته بود. این دو بازی درواقع نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده‌ی Vampire Hunter به شمار می‌آیند که تغییراتی در فهرست کاراکترها و محیط‌های آن ایجاد شده بود تا تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را در اختیار طرفدارها قرار دهند. این کالکشن همچنین شامل بازی Red Earth یعنی یک اثر مبارزه‌ای فانتزی است که تنها برای دستگاه‌های آرکید عرضه شد.

فهرست کامل آثار موجود در بازی Capcom Fighting Collection

  • بازی Darkstalkers: The Night Warriors
  • بازی Night Warriors: Darkstalkers’ Revenge
  • بازی Vampire Savior: The Lord of Vampire
  • بازی Vampire Hunter 2: Darkstalkers’ Revenge
  • بازی Vampire Savior 2: The Lord of Vampire
  • بازی Red Earth
  • بازی Cyberbots: Fullmetal Madness
  • بازی Super Gem Fighter Mini Mix
  • بازی Super Puzzle Fighter II Turbo
  • بازی Hyper Street Fighter II

تمام ۱۰ بازی موجود در مجموعه‌ی Capcom Fighting Collection دارای بخش آنلاین خواهند بود و از قابلیت Rollback Netcode برای کاهش تأخیر در پردازش فریم‌های تصاویر پشتیبانی می‌کنند. این کالکشن امکان تجربه‌ی آثار در حالت‌های Ranked ،Casual و Custom را به بازیکن‌ها می‌دهد. بازی Capcom Fighting Collection شامل «گنجینه‌ای» از موسیقی و تصاویر هنری، از تصاویر مفهومی گرفته تا اسناد طراحی خواهد بود.

این کالکشن دارای ۴۰۰ قطعه موسیقی از همه‌ی ۱۰ بازی موجود است که طرفدارها می‌توانند از شنیدن آن‌ها لذت ببرند. بازی Capcom Fighting Collection در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می‌شود. شرکت کپکام قبلا بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection را در سال ۲۰۱۸ در دسترس گیمرها قرار داد که شامل ۱۰ بازی از مجموعه‌ی استریت فایتر بود.

کالکشن بازی‌های Street Fighter توسط استودیو Digital Eclipse توسعه یافته بود که در زمینه‌ی کار روی آثار کلاسیک تخصص دارند. اما از قرار معلوم تیم دیگری روی Capcom Fighting Collection کار می‌کند. مایک میکا، رئیس استودیو دیجیتال اکلیپس اخیرا با انتشار توئیتی تأیید کرد که آن‌ها روی این کالکشن کار نمی‌کنند، اما این محصول بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده