نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

مواجهه بازیکن های متقلب Call of Duty Warzone با رقبای شکست‌ناپذیر

سیستم ضدتقلب جدید بازی بتل رویال Call of Duty Warzone متقلب‌ها را برای مجازات مقابل بازیکن‌های شکست‌ناپذیر قرار می‌دهد.

اکنون بازی Call of Duty Warzone همه‌ی گیمرهای کامپیوتر را درصورت شناسایی بازیکن متقلب در لابی شکست‌ناپذیر می‌کند. همان‌طور که در پست جدیدی در سایت بازی توضیح داده شد، تیم مشغول به کار روی سیستم ضدتقلب درحال آزمایش ترفندی تعدیل‌کننده تحت عنوان Damage Shield بوده است که جلوی افراد متقلب در وارد کردن آسیب جدی به سایر بازیکن‌ها را می‌گیرد. این تکنیک درحال‌حاضر در سطح جهانی به‌کار گرفته شده است.

در این پست توضیح داده شد: «این تکنیک تعدیل‌کننده، افراد متقلب را دربرابر بازیکن‌های غیرمتقلب آسیب‌پذیر می‌کند و امکان جمع‌آوری اطلاعات درباره‌ی سیستم متقلب‌ها را برای تیم RICOCHET فراهم می‌آورد. ما این رویدادها را دنبال می‌کنیم تا مطمئن شویم که فارغ از سطح مهارت بازیکن‌ها، امکان اجرای Damage Shield به‌شکل تصادفی یا اتفاقی وجود ندارد. بدیهی است که ما هرگز در درگیری‌های مسلحانه بین بازیکن‌های مطیع قانون دخالت نخواهیم کرد». این تیم اظهار داشت که ترفندهای تعدیل‌کننده‌ی دیگری برای بازی Call of Duty Warzone «در دست توسعه» است. آن‌ها اعتقاد دارند که گزارش تقلب کاهش یافته است، اما «این هرگز به معنای پایان کار نیست».

در پست یادشده می‌خوانیم: «با گذشت زمان، توسعه‌دهنده‌های ابزارهای تقلب به‌سراغ روش‌های جدیدی برای سواستفاده از بازی Call of Duty Warzone می‌روند. در این مسیر برخی به موفقیت رسیدند و بسیاری از آن‌ها شکست خوردند. با اینکه درحال‌حاضر میزان تقلب به اندازه‌ی زمان Verdansk نیست، اما ما باتوجه‌به داده‌های خود می‌دانیم که تقلب به هر میزان ناامیدکننده است. تیم ما به‌طور مداوم مشغول نظارت است و تا جای ممکن به تلاش خود برای جلوگیری و مقابله با این مورد ادامه خواهد داد. این فراز و نشیب‌ها محتمل است و با اینکه سیستم ضد تقلب یک راه‌حل سریع و موثر نیست، ولی ما متعهد به مبارزه با آن هستیم».

دانلود از آپارات

مدتی قبل فصل دوم بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Call of Duty Warzone با مجموعه‌ای از محتویات تازه نظیر نقشه‌ها و رویدادها در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

درحال‌حاضر می‌توان این دو بازی را در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر تجربه کرد. بازی کال آو دیوتی: ونگارد به‌واسطه‌ی مراحل جذاب بخش داستانی مانند مرحله‌ی استالینگراد یا نبرد با هواپیما، گان‌پلی بسیار نرم و روان در تمامی بخش‌ها، گیم‌پلی آشنا و پرهرج‌ومرج بخش چندنفره، تنوع خوب نقشه‌های بخش چندنفره و گرافیک چشم‌نواز توانست نمره‌ی ۷ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. بااین‌حال، واضح است که از مشکلات انکارناپذیری رنج می‌برد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده