// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷

رونمایی کپکام از بازی Street Fighter 6 با پخش تیزر

شرکت کپکام پس از به پایان رسیدن شمارش معکوس، با پخش یک تیزر بالاخره بازی Street Fighter 6 را معرفی کرد.

هفته‌ی گذشته بود که شرکت کپکام (Capcom) یک روزشمار یک هفته‌ای را آغاز کرد و امروز صبح، شمارش معکوس مورد نظر به اتمام رسید. عده‌ای از کاربران بر این عقیده بودند که کپکام احتمالا بسته الحاقی جدید Resident Evil: Village یا نسخه ریمیک Resident Evil 4 را معرفی خواهد کرد و علاقه‌مندان به مجموعه Street Fighter، منتظر معرفی نسخه جدید بودند؛ محصولی که درگذشته هم توسط تیم سازنده به آن اشاره شده بود.

این در حالی است که امروز صبح کپکام با پخش یک تیزر بازی استریت فایتر 6 را معرفی کرد. در جریان تیزر معرفی، شاهد شخصیت ریو و تمرکز روی نبرد پیش رو هستیم. اما موردی که به چشم می‌خورد، پیشرفت بصری از نظر ارائه یک میان‌پرده سینمایی برای بازی است. با‌این‌حال تیزر پخش‌شده صرفا برای معرفی بازی است و باید تا فصل تابستان منتظر بمانیم تا ببینیم جدیدترین نسخه از Street Fighter، چه مواردی را برای هواداران بازی‌های مبارزه‌ای درنظر گرفته است.

نکته‌ی جالب این است که کپکام صحبتی از پلتفرم‌های Street Fighter 6 به میان نیاورد و مشخص نیست که آیا استریت فایتر 6 یک بازی میان‌نسلی است یا به‌صورت کامل با تمرکز روی پلتفرم‌های نسل ۹ ساخته می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر پخش‌شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده