نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸

پیوستن توسعه‌دهنده سابق Fable به استودیو پلی‌گراند گیمز

ایمی لوک، توسعه‌دهنده‌ی سابق Fable در استودیو Lionhead به استودیو پلی‌گراند گیمز پیوست تا دوباره روی این مجموعه بازی فانتزی نقش‌آفرینی کار کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ایمی لوک، توسعه‌دهنده‌ی سابق بازی‌های Fable به استودیو Playground Games پیوسته است تا کار روی این مجموعه را از سر بگیرد. Lionhead را می‌توان خالق سری بازی Fable دانست که تا زمان لغو بازی Fable Legends و تعطیلی استودیو بر این مجموعه‌ی فانتزی نقش‌آفرینی نظارت داشت. حالا استودیو پلی‌گراند گیمز، توسعه‌دهنده‌ی بازی Forza Horizon می‌خواهد مجموعه‌ی Fable را با یک ریبوت احیا کند و این کار را با کمک ایمی لوک انجام می‌دهد که در Lionhead به ساخت بازی می‌پرداخت و تجربه‌ی کار روی مجموعه را دارد.

ایمی لوک در سمت تازه، کار روی مجموعه بازی Fable را از سر می‌گیرد

ایمی لوک اخیرا با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد برای کار روی بازی Fable به استودیو پلی‌گراند گیمز ملحق شده است. او برای نزدیک به ۳ سال از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ میلادی در استودیو لاین‌هد مشغول به فعالیت بود و به‌عنوان مهندس تست نرم‌افزار Fable Anniversary و یکی از توسعه‌دهنده‌های این بازی کار کرد. همین اواخر ایمی لوک یک دوره‌ی کاری تقریبا پنج ساله در استودیو Sumo Digital را به پایان رساند.

درحال‌حاضر ریبوت بازی Fable برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد. تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است، اما شایعاتی راجع به عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۳ میلادی به گوش می‌رسند. بااین‌وجود، باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات رسمی از سوی مایکروسافت و استودیو پلی‌گراند گیمز منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده