نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰

درآمد بیش از ۱ میلیارد دلاری یوبیسافت از Assassin's Creed Valhalla

یوبیسافت تأیید کرد که بازی Assassin's Creed Valhalla با درآمد بیش از یک میلیارد دلاری خود به موفق‌ترین بازی مجموعه از نظر درآمدزایی تبدیل شده است.

شرکت Ubisoft باید از عملکرد تجاری بازی Assassin's Creed Valhalla بسیار خرسند باشد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز درحال‌حاضر بالغ‌بر ۱ میلیارد دلار عاید یوبیسافت کرده است که آن را تبدیل به موفق‌ترین بازی مجموعه از نظر کسب درآمد می‌کند. در ماه اکتبر سال گذشته بازی Assassin's Creed Valhalla به‌عنوان دومین بازی سودآور یوبیسافت در طول تاریخ معرفی شده بود.

بازی Assassin's Creed Valhalla تقریبا یک سال پیش در ماه نوامبر ۲۰۲۰ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت؛ بنابراین عبور میزان فروش آن از یک میلیارد دلار دستاورد شگفت‌انگیزی به‌حساب می‌آید. این بازی یک اثر تک‌نفره است، اما به‌طور مرتب با انتشار بسته‌های تجهیزات و لوازم تزئینی به‌روزرسانی می‌شود که با پول واقعی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. تابه‌حال دو بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی پولی تحت عنوان Wrath of the Druids و The Siege of Paris برای این بازی منتشر شده است و بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی سوم با نام Dawn of Ragnarok در ماه مارس عرضه می‌شود.

بی‌تردید رویکرد سرویس-محور نتیجه‌ی بسیار مطلوبی برای یوبیسافت داشته است. با اینکه بازی Assassin's Creed Valhalla سود زیادی را نصیب سازندگان کرده، اما طبق گزارش‌ها یوبیسافت با مشکلات داخلی دست به گریبان است. ظاهرا شیوع ویروس کرونا و اتهامات کارمندان درباره‌ی محل کار روی بازده آن‌ها تأثیر منفی داشته است؛ تا جایی‌که براساس شایعات این شرکت مشغول توسعه‌ی یک بازی تازه و کوچک‌تر از مجموعه‌ی Assassin's Creed برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۲ یا سال ۲۰۲۳ است. البته این مورد هنوز رسما تأیید یا تکذیب نشده است.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده