// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

اشاره هیجان‌انگیز سازنده Metroid Prime 4 به این بازی با یک تصویر جدید

استودیو Retro Studios توسعه‌دهنده‌ی بازی Metroid Prime 4 به‌تازگی بنر خود را در توییتر به روز کرده است تا احتمال انتشار اخبار جدید از این بازی قوت بگیرد.

به‌تازگی استودیو Retro Studios، سازنده‌ی بازی Metroid Prime 4 عکس بنر توییتر خود را آپدیت کرده است و این شاید مهم‌ترین به‌روزرسانی از طرف استودیو در مورد یکی از مهم‌ترین بازی‌های انحصاری نینتندو طی ماه‌های اخیر باشد. تا به حال ما واقعاً چیز زیادی از تیم سازنده جدا از اینکه این تیم به‌دنبال استخدام‌های گسترده برای بخش‌ها و سمت‌های مختلف بوده است، نشنیدیم.

ساختمان مرکزی استودیو Retro Studios نیز سال گذشته برای کمک به توسعه بازی Metroid Prime 4 بازسازی شد. بنر جدید نمایش داده شده شخصیتی را در نوعی راهروی کم نور شبیه بیگانگان نشان می‌دهد که به‌نظر می‌رسد ساموس آران باشد. بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که این تصویر ارتباطی با نسخه‌ی چهارم Metroid Prime دارد و ممکن است به‌زودی اخبار جدیدی از این بازی منتشر شود. بنر پیشین تصویری از لوگوی شرکت رترو بود.

بنر شخصیت مرموز جدید استودیو سازنده Metroid Prime 4

درحالی‌که به‌روزرسانی بنر در صفحات اجتماعی معمولاً خبر مهمی نیست، اما باتوجه‌به تمام مشکلاتی که بازی Metroid Prime 4 متحمل شده است و میزان سکوت Retro در طول توسعه‌ی این بازی، این اتفاق توجه طرفداران را به خود جلب کرده است. ماه گذشته سالگرد سه سالگی لغو و توسعه‌ی مجدد بازی Metroid Prime 4 و ژوئن گذشته نیز سالگرد چهار سالگی معرفی اولیه‌ی این بازی بود.


منبع nintendolife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده