نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷

نگاه اجمالی به مبارزات و کاوش در محیط با پخش تریلر جدید بازی Elden Ring

شرکت بندای نامکو و استودیو فرام‌سافتور تریلر جدیدی از بازی Elden Ring پخش کردند تا بازیکن‌ها را هرچه بیشتر با بخش‌های مختلف آن آشنا کنند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت بندای نامکو و استودیو فرام‌سافتور تریلر جدیدی از بازی Elden Ring را به اشتراک گذاشتند که نگاهی اجمالی به بخش‌های گوناگون آن دارد. این بازی جدید مورد انتظار در اواخر هفته‌ی جاری در دسترس طرفدارها قرار می‌گیرد و تریلر تازه می‌خواهد بازیکن‌های کوناگون را با جنبه‌های مختلف آن آشنا کند. این تریلر شامل جزئیات فراوان برای طرفدارهایی است که از سال‌ها پیش منتظر تجربه‌ی بازی بودند.

دانلود از آپارات

این تریلر درکنار افسون‌ها، سلاح‌ها و زره‌های تازه به نمایش مناطق و کاراکترهای مختلفی می‌پردازد که بازیکن‌ها در طول ماجراجویی‌های خود با آن‌ها مواجه خواهند شد. یکی از دشمنان بازی نیز یک دست بزرگ جدا از بدن شبیه‌به Wallmaster در بازی The Legend of Zelda است که باید از میان برداشته شود. بازیکن‌ها باید با به جان خریدن خطرات احتمالی، ماجراجویی خود را در سرزمین‌های میانی (The Lands Between) آغاز کنند و قهرمانان سابق جهان را به چالش بکشند تا درنهایت به درجه‌ی Elden Lord برسند. هرچند این کاری است که به زبان آوردنش آسان‌تر از انجام آن است.

بازی Elden Ring پس از یک ماه تأخیر نهایتا در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. شرکت فرام‌سافتور تأیید کرد که خط اصلی داستان این بازی را می‌توان تقریبا در ۳۰ ساعت به پایان رساند، اما برای تجربه‌ی تمام محتویات آن باید زمان بسیار بیشتری را صرف کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده