نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۴

احتمال عرضه بازی Avowed در نیمه اول سال ۲۰۲۳

جز کوردن که از خبرنگاران مطرح صنعت گیم به‌حساب می‌آید، طی جدیدترین صحبت‌های خود به‌احتمال نشر بازی Avowed در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ اشاره کرده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، جز کوردن که یکی از خبرنگاران مطرح صنعت گیم به‌شمار می‌رود و در Windows Central فعالیت می‌کند، طی حضور در پادکست Boxenberger’s World of Gaming به‌احتمال عرضه‌ی بازی Avowed در ۶ ماهه‌ی آغازین سال ۲۰۲۳ اشاره کرد.

کوردن سال گذشته هم از روند بسیار خوب توسعه‌ی این اثر که جدیدترین محصول تیم آبسیدین است، صحبت کرده و به‌مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی بازی اعم از توانایی بازیکن در استفاده از دو سلاح به‌طور هم‌زمان و موارد مشابه، اشاره کرده بود. حالا با حضور در پادکست نام‌برده و طی صحبت پیرامون آینده‌ی بازی‌های انحصاری برند ایکس باکس، جز کوردن سراغ بازی Avowed رفت و از احتمال عرضه شدن آن در تاریخی نامشخص در پنجره‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی اول تا سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ (نیمه‌ی اول ۲۰۲۳) اشاره کرده است. کوردن درباره‌ی این موضوع، چنین می‌گوید:

«انتظار دارم که بازی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود؛ همان‌طور که سال گذشته هم گفته بودم، بازی واقعا آماده به‌نظر می‌رسد. چیزهایی وجود داشت که هنوز در آن تعبیه نشده بود؛ مواردی مثل برخی از افکت‌ها، بافت برخی از محیط‌ها و نورپردازی یک سری از قسمت‌های نقشه که مشخصا انجام نشده بود اما بازی واقعا خوب به‌نظر می‌رسید. بازی قابل تجربه و آماده بود. فکر می‌کنم که در سال ۲۰۲۲ نمایش‌هایی از بازی ببینیم و عرضه‌اش برای نیمه‌ی اول ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده باشد.».

بازیکن در حال استفاده از شمشیر و قدرت جادویی در بازی Avowed

کوردن در ادامه‌ی صحبت‌های خود، به‌‌رشد استودیو آبسیدن زیر نظر مایکروسافت اشاره کرد و از تاثیر بودجه‌ی بالای مایکروسافت در بزرگ شدن تیم آبسیدین گفت:

«می‌توان دید که تیم آبسیدن به‌لطف بودجه‌ی مایکروسافت دارد به‌مرحله‌ی بعد می‌رود؛ چنین موضوعی در استخدام‌های گسترده‌ی آبسیدین قابل تشخیص است. بازی Avowed از همان ابتدا، اثری قدرتمندتر از The Outer Worlds (ساخته‌ی قبلی آبسیدین) به‌نظر می‌رسید. اثری که زیر نظر یک تیم بزرگ‌تر که حالا در استفاده از موتور گرافیکی آنریل هم باتجربه‌تر شده است، توسعه می‌یابد. من واقعا برای این بازی هیجان‌زده هستم. Avowed یکی از بازی‌های مورد انتظار است. البته که از نظر بزرگی و جزئیات نباید انتظار مواجه شدن با اثری مثل استارفیلد را از Avowed داشته باشید».

بازی Avowed یک اثر اکشن نقش‌آفرینی با زاویه‌ی دوربین اول شخص است که ماجراهایش در دنیای سری Pillars of Eternity دنبال می‌شود. گفتنی است که مواردی همچون مبارزه با جادو و شمشیر درکنار استفاده‌ی ترکیبی از سلاح سرد و جادو، استفاده از دو سلاح سرد به‌شکل هم‌زمان و مواردی از این دست در بازی Avowed وجود خواهد داشت. جز کوردن در صحبت‌های سال پیش خود درباره‌ی بازی، به‌این موضوع اشاره کرده بود که Avowed از منظر جلوه‌های گرافیکی و بصری، یک تجربه‌ی رنگارنگ‌تر از بازی‌هایی همچون The Elder Scrolls V: Skyrim و بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion خواهد بود.

بازی Avowed در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی خواهد شد. دیدگاه خود درباره‌ی موعد عرضه‌ی این بازی را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده