نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱

عرضه بازی Avatar شرکت یوبیسافت تا بهار سال ۱۴۰۲

یوبیسافت طی اعلام گزارش مالی خود از عرضه‌ی بازی‌هایی مثل Avatar: Frontiers of Pandora و Skull and Bones تا قبل از فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یوبیسافت طی یک جلسه‌‌ با محوریت تحلیل عملکرد مالی شرکت، به‌برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی بازی‌های مختلف طی سال مالی بعدی اشاره کرده است. این سال مالی از ابتدای ماه آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) آغاز می‌شود و در انتهای مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) به‌پایان می‌رسد. شرکت فرانسوی در گزارش مالی خود رسما اعلام کرد که بازی Avatar: Frontiers of Pandora، بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope و بازی Skull & Bones درکنار سایر بازی‌های دیگر، در این بازه‌ی زمانی عرضه خواهند شد.

این شرکت در گزارش مالی خود نوشت: «در راستای پایبند بودن یوبیسافت به‌گسترش مجموعه‌ها و بازی‌هایی که سالانه عرضه می‌کند، ما طی سال مالی آینده قرار است بازی Avatar: Frontiers of Pandora، بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope و بازی Skull & Bones را درکنار سایر محصولات بیشتر و هیجان‌انگیز دیگر، عرضه کنیم».

باید در نظر داشت که این برنامه در صورتی عملی می‌شود که روال ساخت تمامی بازی‌های نام‌برده، طبق برنامه و بدون هیچ مشکلی جلو برود؛ در غیر این صورت مواردی همچون تأخیر در عرضه‌ی آن‌ها، موعد انتشارشان را به تاریخی خارج از محدوده‌ی زمانی ذکرشده موکول خواهد کرد. مثلا براساس گزارش تاییدنشده، احتمال دارد Mario + Rabbids Sparks of Hope که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده بود تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ تأخیر بخورد. اما ظاهرا شرکت Ubisoft حداقل اکنون معتقد است که این بازی انحصاری نینتندو سوییچ حتی اگر تا ۲۰۲۳ تأخیر بخورد، در سه ماه نخست آن سال میلادی از راه می‌رسد.

جنگ کشتی‌ها در بازی Skull and Bones شرکت یوبیسافت

شاید جالب‌ترین بخش گزارش نام‌برده درکنار اشاره به بازی آواتار که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست، پرداختن یوبیسافت به بازی Skull and Bones باشد؛ اثری جهان‌باز و با محوریت نبرد دزدهای دریایی در قالب بازی چندنفره‌ی آنلاین که سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما هنوز مراحل تولید آن به‌پایان نرسیده است. این بازی چندین و چند بار تأخیر خورد و ظاهرا مراحل توسعه‌ی آن بارها از ابتدا مجددا آغاز شده است. البته که یوبیسافت سال گذشته نیز به‌عرضه‌ی این اثر در سال مالی مورد بحث اشاره کرده بود و حالا با تاکید مجدد روی این موضوع، از نزدیک بودن بازی Skull and Bones خبر می‌دهد.

درکنار این سه بازی نام‌برده، یوبیسافت بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake را هم در دست تولید دارد؛ اثری که طبق گفته‌ی شرکت Ubisoft قرار است تا ماه آوریل سال ۲۰۲۳ (فروردین - اردیبهشت ۱۴۰۲) منتشر شود. کنار این آثار بازی The Division Heartland، بازی Ghost Recon Frontline و بازی XDefiant نیز از محصولات رایگان (Free to Play) جدید یوبیسافت هستند که مراحل تولید را طی می‌کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده