نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱

جدیدترین آمار از تعداد بازیکن های دو بازی Rainbow Six

یوبیسافت می‌گوید که بازی Rainbow Six Siege مثل همیشه با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و بازی Rainbow Six Extraction شروع خوبی داشته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت آمار جدیدی از تعداد بازیکن‌های مجموعه‌ی رینبو سیکس منتشر کرده است. مجموعه بازی Rainbow Six از مدت‌ها پیش یکی از سودآورترین آثار شرکت Ubisoft به شمار می‌آید. با اینکه نبود یک نسخه‌ی تک‌نفره‌ی تازه از این مجموعه‌ی محبوب برخی از طرفدارها را ناامید کرده است، اما نمی‌توان انکار کرد که سری رینبو سیکس درحال‌حاضر بازیکن‌های زیادی دارد و گویا روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

اکنون شرکت یوبیسافت جزئیات جدیدی از شمار بازیکن‌های مجموعه‌ی Rainbow Six به اشتراک گذاشته است که براساس آن به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها شاهد توقف روند افزایش گیمرهای رینبو سیکس باشیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی Rainbow Six Siege همچنان روند روبه رشدی در زمینه‌ی جذب بازیکن‌ها دارد. این بازی شوتر آنلاین در طول ۱۲ ماه گذشته ۱۰ میلیون بازیکن تازه را به خود جذب کرده است تا مجموع تعداد بازیکن‌های خود را به بیش از ۸۰ میلیون نفر برساند.

از طرف دیگر، مجموع تعداد بازیکن‌های بازی Rainbow Six Extraction از زمان عرضه‌ی آن در اواخر ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۲ تا امروز از ۵ میلیون نفر فراتر رفته است. البته این تعداد شامل بازیکن‌هایی نیز می‌شود که با اشتراک Game Pass یا با استفاده از Buddy Pass یکی از دوست‌های خود به تجربه‌ی رینبو سیکس اکسترکشن پرداختند. Buddy Pass امکان دعوت از دو دوست دیگر را به هر دارنده‌ی رینبو سیکس اکسترکشن می‌دهد تا آن دو نفر برای ۱۴ روز به‌شکل رایگان بازی Rainbow Six Extraction را تجربه کنند. به‌هرشکل، این بازی شروع خوبی داشت؛ طوری‌که در نخستین هفته‌ی انتشار توانست توجه ۳ میلیون بازیکن را به خود جلب کند.

تصویر شخصیت تاندر اپراتور بازی رینبو بر روی پس زمینه هلیکوپتر

بازی Rainbow Six Siege و بازی Rainbow Six Extraction را درحال‌حاضر می‌توان در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر تجربه کرد. البته کاربران گوگل استیدیا نیز می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی بازی رینبو سیکس اکسترکشن بروند. بازی Rainbow Six Extraction توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۷/۱۰ را دریافت کند که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم:

«بازی Rainbow Six Extraction می‌توانست تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌تر و بهتری باشد؛ البته اگر یوبیسافت بیشتر روی محتویات کار می‌کرد و تجربه‌ی متنوع‌تری را ارائه می‌داد. این در حالی است که طراحی شبیه به هم ۱۲ محیط بازی که در چهار منطقه مختلف روایت می‌شوند و ترکیب آن با عدم جذابیت تجربه‌ی بازی به‌صورت تک‌نفره یا بدون دوستان، سبب شده است که رینبو سیکس اکسترکشن در بهترین حالت چهار الی پنج ساعت شما را سرگرم کند. البته اگر با دوستان خود مشغول تجربه بازی شوید، می‌توانید لحظات سرگرم کننده‌ طولانی‌تری را خلق کنید و حسابی لذت ببرید».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده