نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳

اشاره به DOOM در آگهی استخدام جدید استودیو id Software

تیم اید سافتور در آگهی استخدام جدید خود به‌دنبال یک طراح سیستم مبارزات است که شناخت مناسبی از DOOM داشته باشد.

در جریان آخرین اخبار بازی، تیم باسابقه و محبوب id Software با انتشار آگهی استخدام جدید به‌دنبال یک طراح سیستم‌های مبارزه (کامبت دیزاینر/Combat Designer) می‌گردد. اید سافتور در آگهی مورد بحث، داشتن دانش بالا و عمیق از بازی‌های اخیر این استودیو یعنی DOOM و DOOM Eternal را یکی از مولفه‌های بااهمیت برای جذب شخص مورد نظر اعلام کرده است.

لازم به‌ذکر است این آگهی در ادامه اشاره می‌کند که اشخاص علاقه‌مند بهتر است در زمینه‌ی ساخت ماد و تولید بازی‌های مستقل (ایندی) نیز تجربه داشته باشند تا شانس جذب شدن آن‌ها بالا برود. به‌گزارش رسانه‌ی گیمینگ بولت، این آگهی ممکن است به ساخت یک قسمت جدید از مجموعه‌ی DOOM یا تولید اثری تازه از سری Quake اشاره کرده باشد. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که استودیو بازی‌سازی id Software مشغول نقشه کشیدن برای ساخت چه اثری است.

نظر شما چیست؟ به‌نظر شما آیا یک دنباله‌ی جدید برای سری بازی DOOM در کار است یا اید سافتور می‌خواهد قسمت جدید یک مجموعه‌ی دیگر یا حتی مجموعه‌ای کاملا جدید را خلق کند؟ دیدگاه‌های خود را برای زومجی بنویسید. در صورتی که به Doom علاقه دارید، شاید مایل به تماشای برنامه‌ی ویدیویی «ری‌لود قسمت دوم: بازی Doom؛ از ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۶» در زومجی باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده