نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳

معرفی اولین DLC رایگان بازی Dying Light 2 با پخش تریلر

استودیو بازی‌سازی لهستانی تک‌لند با پخش یک تریلر، DLC رایگان بازی Dying Light 2 را معرفی کرد که محتویات آن با محوریت گروه Peacekeeper توسعه یافته‌اند.

هنوز مدت زمان زیادی از انتشار بازی جهان-باز و زامبی‌محور Dying Light 2 Stay Human نمی‌گذرد و طبق آمار منتشرشده، بازیکنان زیادی از این اثر استقبال کرده‌اند. حال استودیوی تک‌لند با پخش یک تریلر جذاب به معرفی اولین بسته‌ی الحاقی دایینگ لایت 2 پرداخت که قرار است به‌صورت رایگان در دسترس همه‌ی دارندگان بازی قرار گیرد.

استودیوی تک‌لند قبل از انتشار بازی Dying Light 2 اعلام کرده بود که تا پنج سال با انتشار محتوای جدید از این محصول پشتیبانی خواهد کرد. نخستین قدم برای پشتیبانی از Dying Light 2، عرضه‌ی بسته الحاقی Authority Pack با محوریت فرقه‌ی Peacekeeper است.

سلاح تبرمانند و سنگین بازی Dying Light 2

براساس جدیدترین اخبار بازی، محتویات دی‌ال‌سی Authority Pack شامل یک مجموعه زره و سلاح می‌شود که با رنگ آبی گروه مدافعین قانون و صلح یعنی Peacekeeper همخوانی دارند. این DLC در سه بخش منتشر خواهند شد. بخش اول شامل زره بالاتنه، محافظ پا و کفش می‌شود. در قسمت دوم بازیکنان به محافظ سر، زره دست و دستکش دسترسی خواهند داشت. درنهایت بخش سوم یک سلاح قدرتمند و سنگین را به بازی اضافه می‌کند.

بخش اول DLC از همین امروز در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. با اینکه استودیوی تک‌لند هنوز تاریخ انتشار دقیق بخش‌های دوم و سوم این بسته الحاقی را مشخص نکرده است، اما می‌توان انتظار عرضه‌ی زودهنگام آن‌ها را داشت. همچنین به نظر می‌رسد محتویات بسته الحاقی رایگان بعدی با محوریت فرقه‌ی Survivors توسعه می‌یابد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما در مورد این محتوای الحاقی رایگان برای Dying Light 2 چیست؟ آیا از تجربه‌ی این بازی رضایت داشته‌اید؟ دیدگاه خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده