نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹

کار سازندگان CrossfireX روی رفع مشکلات و نقشه‌های بیشتر

شرکت Smilegate Entertainment اعلام کرد که کار روی به‌روزرسانی‌های بازی CrossfireX را باتوجه‌به بازخوردهای بازیکن‌ها آغاز کرده است.

بازی اول-شخص شوتر CrossfireX شرکت Smilegate اکنون همراه‌با کمپین تک‌نفره‌ی ساخته‌شده توسط رمدی به شکل انحصاری روی کنسول‌های ایکس باکس شرکت مایکروسافت در دسترس مخاطب‌ها قرار دارد. متأسفانه بلافاصله پس از اینکه این بازی در دسترس قرار گرفت، بازیکن‌ها مشکلات بسیاری را گزارش کردند؛ از ADS نابه‌سامان برخی از سلاح‌ها گرفته تا شتاب غیرقابل کنترل هدف‌گیری و موارد دیگر. درمیان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شکایت‌های گیمرها به گوش سازندگان رسیده است و آن‌ها در تلاش برای رفع همه‌ی ایرادها هستند.

شرکت Smilegate Entertainment اخیرا ازطریق وب‌سایت رسمی بازی CrossfireX اعلام کرد که درحال‌حاضر مشغول کار روی رفع برخی از مشکلات، ازجمله ایرادهای گزارش‌شده از سوی بازیکن‌ها است و نقشه‌های بیشتری نیز در آینده از راه می‌رسند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌گویند این به‌روزرسانی‌ها برای انتشار در اوایل ماه مارس (اواسط اسفند) برنامه‌ریزی شده است که احتمالا کمی دیرتر از زمانی خواهد بود که گیمرها انتظارش را داشتند.

بازی CrossfireX درحال‌حاضر در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قابل تجربه است. شرکت Smilegate Entertainment فهرستی از مشکلات بازی CrossfireX تهیه کرده است که با به‌روزرسانی‌های آتی رفع خواهند شد و شما می‌توانید در ادامه آن‌ها مشاهده کنید.

  • مشکل ADS سلاح CAR-4: گاهی اوقات این سلاح هنگام شلیک از حالت نشانه‌گیری خارج می‌شود. این یک باگ است و رفع خواهد شد.
  • تنظیمات هدف‌گیری: ما درخواست شما برای افزودن گزینه‌هایی برای تنظیم شتاب و حساسیت هنگام نشانه‌گیری را شنیدیم. ما درحال‌حاضر روی افزودن گزینه‌های جامع و دقیق‌تری برای استیک‌های آنالوگ ازجمله شتاب، حساسیت، Dead Zone و Aim Assist کار می‌کنیم.
  • لغزیدن روی زمین: مشکل توقف هنگام سُرخوردن پس از برخورد به کناره‌ی اجسام برطرف می‌شود. همچنین ما تجربه‌ی کاهش سرعت در زمان لغزیدن روی زمین را بهبود خواهیم بخشید.
  • متعادل نبودن Boogieman: هدف ما تنظیم بازی به‌گونه‌ای است که نتوان در وضعیت Boogieman امتیاز اضافی دریافت کرد. افزون‌براین، قابلیت بازیابی خودکار سلامتی در این حالت حذف خواهد شد و به‌طور کلی میزان دشواری تبدیل‌شدن به Boogieman افزایش خواهد یافت.
  • نقشه‌های بیشتر: چندین نقشه‌ی تازه به هر دو حالت کلاسیک و مدرن اضافه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده