// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳

تجربه بازی Grounded توسط بیشتر از ۱۰ میلیون نفر

از زمان در دسترس قرار گرفتن روی پلتفرم PC و ایکس باکس در سال ۲۰۲۰ تا امروز، مجموع تعداد بازیکن‌های بازی Grounded به بیشتر از ۱۰ میلیون رسید.

بازی Grounded استودیو Obsidian Entertainment از تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۰ (۷ مرداد ۱۳۹۹) در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که از ابتدا امروز، در مجموع بیشتر از ۱۰ میلیون اکانت به تجربه‌ی این محصول پرداختند. به همین خاطر یک تم پویا روی کنسول‌های ایکس باکس به گیمرها تحویل داده می‌شود.

شما همین حالا می‌توانید سراغ تجربه‌ی رایگان Grounded در استیم بروید. بازی تا ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۴ بهمن (۱۳ فوریه) در این فروشگاه دیجیتالی، رایگان خواهد بود. به‌لطف عرضه‌ی آپدیت جدید، بازیکن‌ها می‌توانند در منطقه‌ی پر از زغال‌سنگ داغ و دانجن پر از موریانه مشغول تلاش برای بقا شوند. آبسیدین با این به‌روزرسانی، اسلحه و زره جدید هم به بازی Grounded اضافه کرد. ایستگاه‌های نمایش‌دهنده‌ی منابع موجود در مناطق جست‌وجوشده، امکان ساخت چند آیتم به‌صورت همزمان و قابلیت زوم روی نقاط مورد نظر از راه دور از جمله مواردی هستند که استودیو Obsidian Entertainment آن‌ها را به بازی اضافه کرد.

Grounded روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوترهای شخصی در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. این بازی در تاریخی نامشخص طی سال جاری میلادی از فاز Early Access خارج می‌شود. به مانند آثار دیگر مایکروسافت، مشترک‌های گیم پس برای تجربه‌ی بازی نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده