// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹

تایید عرضه بازی Hello Neighbor 2 برای PS4 و PS5

بتا Hello Neighbor 2 در ماه آوریل در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و پیش‌فروش این بازی شروع شده است.

بازی ترسناک Hello Neighbor از استودیو tinyBuild شاید به بهترین حالت عرضه نشده باشد. اما طرح کلی بازی برای برخی از افرادی که محصول را تجربه کردند، جذاب بود و در ذهن آن‌ها ماند. توسعه‌دهنده‌ی این بازی هم‌اکنون با نسخه‌ی دوم یعنی Hello Neighbor 2 بازگشته است.

Hello Neighbor 2 که قبلا برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی معرفی شده بود، براساس جدیدترین اخبار بازی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد. یک تریلر جدید از این بازی پخش شد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید. بازی Hello Neighbor 2 با تکیه بر ویژگی‌های نسخه اصلی گسترش یافت و در آن بازیکنان نقش گزارشگری را بر عهده خواهند گرفت که در حال بررسی پرونده‌های گم شده است.

دانلود از آپارات

دنیای باز و کاملا قابل کاوش شهر Raven Brooks نیز فرصت‌های زیادی برای جاسوسی در مناطق مشخص را برای بازیکنان فراهم می‌کند. همان‌طور که در بلاگ رسمی پلی استیشن توضیح داده شده است، بازی استودیو tinyBuild یک روش نسبتا غیر متعارف و در عین حال جذاب برای ایجاد ترس دارد:

«ما به شیوه‌ای ظریف‌تر به عنصر ترسناک نزدیک می‌شویم و جنبه‌های کلاسیک ترساندن مستقیم در دنیای بزرگسالان را حذف می‌کنیم. با ظرافت کار می‌کنیم. همسایه‌های ترسناکی که نمی توانید به آن‌ها اعتماد کنید، رخدادهای اسرارآمیزی که در شب اتفاق می‌افتند، یک شهر روستایی با یک راز و احساس ناراحتی در زمانی‌که ممکن است اسکلتی را در کمد کسی پیدا کنید».

بتا Hello Neighbor 2 در ۱۸ فروردین (۷ آوریل) منتشر می‌شود و گزینه‌ی پیش‌خرید این بازی هم‌اکنون در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده