// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

وجود ۳۵ ساعت محتوا در DLC بزرگ بازی Assassin's Creed Valhalla

در بسته الحاقی طولانی Dawn of Ragnarok بازی Assassin's Creed Valhalla بازیکنان می‌توانند چالش‌های Valkyrie Trials را انجام دهند.

دی‌ال‌سی بزرگ Dawn of Ragnarok بازی Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۱۰ مارس) و با قیمت ۴۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌تازگی ویدیو جدیدی از این بسته الحاقی پخش شده است که در جریان آن شاهد نگاه عمیق‌تری به محتوای آن هستیم. این DLC که تیم سازنده می‌گوید بیش از ۳۵ ساعت کاربران را سرگرم خواهد کرد، شاید به‌عنوان یک بسته الحاقی ۴۰ دلاری موفق به جلب توجه برخی از طرفدارهای یوبیسافت شود.

Valkyrie Trials از جمله محتویاتی است که بازیکنان در نقش اودین باید آن‌ها را کامل کنند و درواقع شامل نبرد علیه دشمنان مختلف در یک محیط مبارزه‌ای می‌شود. انتظار می‌رود بازیکن در این بخش شاهد باس فایت‌ها و دشمنانی باشد که در جریان داستان اصلی، آن‌ها را شکست داده است و ازطرفی سازندگان ۱۴ گزینه برای ایجاد تغییرات جزئی مختلف هم برای این تجربه در نظر گرفته‌اند. همه‌ی موارد نام‌برده باعث می‌شوند که نبردها چالش‌برانگیزتر از قبل باشد، اما پاداش بهتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه و با مشاهده‌ی تریلر پخش‌شده می‌توانید اطلاعاتی از ارتباط خدایان نورس با Isui آگاه شوید. سپس نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بسته الحاقی Dawn of Ragnarok بازی Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۱۹ اسفند برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده