// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۲

استاد اسپلینتر در ویدیو گیم پلی جدید بازی لاک پشت های نینجا

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و استاد اسپلینتر یکی از شخصیت‌های قابل انتخاب بازی است.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی TMNT: Shredder’s Revenge مشخص نشده است. اما با پخش یک قسمت جدید برنامه PS Underground، بازیکن‌ها فرصت تماشای چند دقیقه از گیم‌پلی آن را پیدا کردند. حالا می‌دانیم که استاد اسپلینتر هم مثل اپریل اونیل، مایکل آنجلو، داناتلو، رافائل و لئوناردو یکی از شخصیت‌هایی است که بازیکن می‌توان با انتخاب هرکدام از آن‌ها سراغ نبرد با دشمنان برود.

این بازی توسط استودیو Tribute Games ساخته می‌شود و شرکت Dotemu که آن را بیشتر به خاطر بازی Streets of Rage 4 می‌شناسیم، وظیفه‌ی انتشار Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge را بر عهده دارد؛ اثری که روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. البته که پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم به‌لطف پشتیبانی از بازی‌های کنسول‌های نسل ۸ توانایی اجرای بازی جدید لاک پشت های نینجا را دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

امروز شوهی یوشیدا، رئیس بخش «حمایت از بازی‌های مستقل» سونی گفت که در سایت رسمی پلی استیشن شاهد نمایش‌های جدید و جدیدترین اخبار بازی هفت اثر خواهیم بود. یکی از این بازی‌ها Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge است. سازندگان گفتند که از مدت‌ها قبل می‌دانستند باید امکان کنترل شخصیت استاد اسپلینتر را به گیمر بدهند.

بخشی از کاریزما استاد اسپلینتر چه در بازی‌های مختلف لاک پشت های نینجا و چه در سریال تلویزیونی خاطره‌انگیز، برآمده از این حقیقت بود که او شخصیتی مرموز داشت و قدرت‌های خود را معمولا مخفی نگه می‌داشت. کم پیش می‌آمد که مخاطب‌ها شاهد مبارزات با محوریت اسپلینتر باشند و استفاده‌ی او از فنون مختلف را ببینند. اما در بازی TMNT: Shredder’s Revenge می‌توانید با این کاراکتر سراغ نابود کردن دشمن‌ها بروید و توانایی‌های وی را ببینید. سازندگان می‌گویند که ادای دین درست به چنین شخصیت محبوب و شناخته‌شده‌ای را کاملا جدی گرفتند و تمام تلاش خود برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن را به خرج دادند.

نظر شما چیست؟ آیا برای تجربه‌ی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge اشتیاق دارید؟


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده