نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳

بازی Beyond Good and Evil 2 احتمالا هنوز در مرحله پیش تولید است

جیسون شرایر، خبرنگار مطرح صنعت بازی گفت که روند توسعه‌ی Beyond Good and Evil 2 ظاهرا هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید باقی مانده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و با استناد به‌تازه‌ترین گزارش جیسون شرایر در وب‌سایت بلومبرگ، مشخص شد که انگار بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. شرایر که یکی از خبرنگاران مطرح صنعت بازی محسوب می‌شود، در مقاله‌ی خود نوشت بازی Beyond Good and Evil 2 که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و تعداد بالایی از گیمرها را نیز هیجان‌زده کرد، همچنان در مرحله‌ی پیش‌تولید از توسعه‌ی خود باقی مانده است. حدود شش سال بعد از معرفی رسمی، روند ساخت Beyond Good and Evil 2 هنوز پیشرفت خاصی نداشته است.

تعریف «پیش‌تولید» در استودیوهای مختلف تفاوت‌هایی دارد. اما معمولا تیم خلاق تولید بازی، طی این مرحله و قبل از شروع توسعه‌ی فنی اثر، ایده‌های مفهومی و چارچوب کلی آن را مشخص می‌کنند. مقاله‌ی جیسون شرایر دقیقا در مقابل صحبت‌های یوبیسافت مبنی بر پیشرفت خوب تولید Beyond Good and Evil 2 قرار می‌گیرد. این گزارش درکنار اخبار غیررسمی دیگر که به فاصله‌ی چند ساله‌ی بازی تا عرضه اشاره می‌کردند،‌ از توسعه‌ی پرچالش Beyond Good and Evil 2 خبر می‌دهد.

باید ببینیم که سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 چه واکنشی به‌این مقاله‌ی شرایر خواهند داشت. نکته‌ی جالب اینجا است که مقاله‌ی شرایر، شاید شایعات قرار داشتن آن در «جهنم توسعه» را هم رد کرده باشد؛ چرا که طبق این مقاله، توسعه‌ی اصلی بازی هنوز شروع هم نشده است.

البته که بازی Beyond Good and Evil 2 تنها پروژه‌ی یوبیسافت نیست که توسعه‌ی آن روندی عجیب و پر از ناهمواری را طی می‌کند؛ چرا که بازی Skull and Bones نیز گرفتار یک توسعه‌ی عجیب و پر از چالش بوده است. فعلا باید منتظر ماند و دید که یوبیسافت با این پروژه‌ها چه خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا طی چند سال اخیر منتظر نشر اخبار بازی Beyond Good and Evil 2 بوده‌اید؟ دیدگاه خود را برای زومجی بنویسید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده