// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۶

رونمایی از ریمستر بازی Chrono Cross برای کنسول ها و PC

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، اسکوئر انیکس ریمستر بازی Chrono Cross را برای عرضه در ماه فروردین سال ۱۴۰۱ معرفی کرد.

Chrono Cross را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های قدیمی دانست که روی پلی استیشن عرضه شده بود. ریمستر این بازی یکی از مواردی بود که کاربران قدیمی و هواداران اسکوئر انیکس خواهان آن بودند. پس از ماه‌ها پخش شایعات مختلف در رابطه با نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Chrono Cross، بالاخره در رویداد نینتندو دایرکت، این ریمستر با نام Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition معرفی شد.

Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ (هفت آوریل) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و شامل محتوای رادیکال دریمرز خواهد بود. رادیکال دریمرز درواقع یک داستان فرعی است که دو بازی Chrono Cross و Chrono Trigger را به یکدیگر متصل می‌کند. این محتوا تا امروز تنها دراختیار کاربران SNES در ژاپن قرار داشت. ازاین‌رو پس از عرضه شدن Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition، زمان مناسبی است تا کاربران قدیمی بتوانند محتوای ذکرشده را برای اولین‌بار تجربه کند.

در جریان تریلر پخش‌شده، شاهد پیشرفت گرافیکی درکنار بهبودهایی روی گیم‌پلی بازی هستیم. همچنین در ادامه مشخص شد که کاربران می‌توانند بخش رویارویی با دشمنان را غیرفعال کنند تا مدام در طول گشت‌و‌گذار خود، با دشمنان بازی روبه‌رو نشوند. شخصیت‌های داستانی درنظر گرفته‌شده، باتوجه‌به نوع تعامل شما با آن‌ها، به‌تیم‌تان اضافه خواهند شد و از این حیث شاهد تغییراتی در نحوه‌ی فعال‌سازی رویدادهای داستانی هستیم.

کاربران زومجی می‌توانند تریلر معرفی بازی Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارند. مدتی بعد از برگزاری مراسم، اکانت رسمی توییتر Square Enix تایید کرد که بازی Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی نیز عرضه خواهد شد.

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده