// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱

اضافه شدن دو درجه سختی به بازی Metroid Dread با آپدیت رایگان

شرکت نینتندو سراغ رونمایی از آپدیت رایگان Metroid Dread رفت که دو درجه‌ی سختی آسان و بسیار سخت را به بازی اضافه می‌کند.

Dread Mode و Rookie Mode با یک آپدیت رایگان به بازی Metroid Dread اضافه شدند. درجه‌ی سختی Dread مخصوص افرادی است که چالش‌برانگیزی انکارناپذیر خود Metroid Dread برای آن‌ها کافی نبود و به‌دنبال یک تجربه‌ی سخت‌تر هستند. در حالت Dread با یک ضربه‌ی دشمن خواهید مرد. فرقی هم نمی‌کند که چه‌قدر جان دارید یا با کدام یک از دشمن‌ها روبه‌رو شده‌اید.

در آن سو با درجه‌ی سختی Rookie روبه‌رو می‌شویم که بازی Metroid Dread را آسان می‌کند تا افراد بیشتری شانس تجربه‌ی کامل اثر را داشته باشند. پس اگر میزان چالش‌برانگیز بودن بازی Metroid Dread باعث شد که تمایلی به تجربه‌ی آن نداشته باشید، به‌لطف آپدیت جدید می‌توانید سراغ لذت بردن از تجربه‌ی این اثر استودیو اسپانیایی Mercury Steam بروید. هر گیمر همین الآن می‌تواند سراغ دانلود آپدیت جدید بازی Metroid Dread برود و سپس درجه‌ی سختی مورد نظر خود را انتخاب کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نینتندو تایید کرد که در ماه آوریل سال جاری میلادی، شاهد اضافه شدن حالت Boss Rush به بازی Metroid Dread با یک آپدیت رایگان دیگر خواهیم بود. براساس گزارش‌های راه‌یافته به جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که Metroid Dread ظاهرا شانس تبدیل شدن به پرفروش‌ترین متروید تاریخ را دارد. قطعا عرضه‌ی این آپدیت‌های رایگان از سوی شرکت Nintendo می‌تواند روی ادامه‌دار بودن فروش بازی، تاثیر مثبت داشته باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده