// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

عرضه احتمالی بازی Assassin's Creed جدید متمرکز روی مخفی‌کاری

جیسون شرایر از بلومبرگ گزارش داد که اواخر سال جاری میلادی یا در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی یک بازی Assassin's Creed با محوریت شخصیت Basim Ibn Ishaq خواهیم بود.

Assassin's Creed جدید که جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ به انتشار گزارش درباره‌ی آن پرداخت، کوچک‌تر از چند قسمت اخیر مجموعه خواهد بود. این محصول که با اسم رمز Rift شناخته می‌شود، یک بازی جهان-باز بزرگ و دارای المان‌های RPG نیست. بلکه بیشتر روی گیم‌پلی مخفی‌کاری تمرکز می‌کند. همچنین باید بدانید که بازی برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است و بااین‌حال شاید در سال ۲۰۲۳ از راه برسد.

این Assassin's Creed در حقیقت یک DLC برای Assassin's Creed Valhalla بود که از اواخر سال ۲۰۲۱ توسط یوبیسافت تبدیل به یک پروژه‌ی جداگانه و مستقل شد. شخصیت اصلی این بازی، Basim خواهد بود که در والهالا به‌عنوان یک اساسین توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. بازی Assassin's Creed مورد بحث که نسبتا کوچک‌تر و متمرکز روی مخفی‌کاری است، قبل از بازی لایو سرویس عظیم Assassin’s Creed Infinity عرضه خواهد شد.

Rift جلوی خالی ماندن بخشی از تقویم عرضه‌ی بازی‌های یوبیسافت را می‌گیرد؛ مخصوصا باتوجه‌به اینکه Assassin’s Creed Infinity احتمالا چون شامل چندین و چند دوره‌ی تاریخی متفاوت می‌شود، به زمانی قابل‌توجه برای تکمیل ساخت نیاز دارد. در جدیدترین اخبار بازی، رسانه‌ی یوروگیمر نه‌تنها صحبت‌های شرایر را تکرار کرد، بلکه گفت داستان این بازی Assassin’s Creed یا بخشی از آن در شهر بغداد روایت می‌شود. تمام بازی‌های AC تا امروز در مجموع به بیشتر از ۱۵۵ میلیون نسخه فروش رسیده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده