نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

عبور تعداد بازیکنان بازی Minecraft Dungeons از مرز ۱۵ میلیون نفر

استودیو موجنگ اعلام کرد تعداد کاربران بازی Minecraft Dungeons به رقم ۱۵ میلیون بازیکن در میان همه پلتفرم‌ها رسیده است.

روز گذشته استودیو سوئدی Mojang Studios اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی ماجراجویی ماینکرفت دانجنز از زمان انتشار آن در سال ۲۰۲۰ به رقم ۱۵ میلیون کاربر منحصربه‌فرد در میان تمام پلتفرم‌ها رسیده است. این موفقیت در حالی به‌دست آمده است که تعداد بازیکنانی که این بازی نقش‌آفرینی را تجربه کرده‌اند در ماه فوریه سال گذشته در حدود ۱۰ میلیون کاربر اعلام شده بود.

استودیوی موجنگ همچنین در وبلاگ رسمی بازی اعلام کرد به مناسبت موفقیت‌های ادامه‌دار و حمایت هواداران و کاربران از بازی، رویداد زمستانی جدیدی با نام Festival of Frost از امروز تا ۲۲ فوریه (۳ اسفند) در دسترس تمامی بازیکنان روی همه پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت. در این رویداد طبقه‌های یخ‌زده جدیدی با تم زمستانی در بخش Tower به بازی اضافه شده است و چالش‌های فصلی ایونت Chills and Thrills نیز در جریان این رویداد و برای مدت محدودی به بازی برمی‌گردند. شما می‌توانید تیزر تریلر منتشر شده از این رویداد جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

مقاله‌های مرتبط:

براساس جزئیات منتشر شده، تمامی کاربرانی که در طول برگزاری این رویداد هر قسمت از بازی را تجربه کنند، به‌عنوان هدیه آیتم Iceologer Cape را از سازندگان بازی دریافت خواهد کرد. این رویداد جدید در قالب یک به‌روزرسانی بزرگ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در جریان این آپدیت همچنین بسیاری از باگ‌ها و مشکلات بازی مانند مسائل مربوط‌به متصل شدن اکانت‌های شبکه پلی استیشن و ایکس باکس رفع شده و درکنار آن ایرادات مربوط‌به باگ قطع شدن موسیقی و صدای بازی در بعضی از مراحل تا حدود زیادی برطرف شده است.

بازی نقش‌آفرینی Minecraft Dungeons در حال حاضر برای پی‌سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده