نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

تریلر زمان عرضه بازی مستقل Sifu

استودیو اسلوکلپ تریلر زمان عرضه‌ی بازی اکشن ماجراجویی Sifu را پخش کرد که مبارزات در فضای کوچک، سازوکار افزایش سن و داستان انتقام را به نمایش می‌گذارد.

بازی Sifu استودیو SloClap یکی از مورد انتظارترین آثار مستقل سال ۲۰۲۲ میلادی بود که با مبارزات کونگ فو پر زد و خورد و سازوکار منحصربه‌فرد بالا رفتن سن، نوید یک تجربه‌ی بیتم آپ خاص و تازه را به بازیکن‌ها می‌دهد. این بازی اکشن ماجراجویی به‌تازگی در دسترس طرفدارها قرار گرفت و در میان اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اسلوکلپ به همین مناسبت تریلر جدیدی را پخش کرده است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی بازی سیفو را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

Sifu یک داستان انتقام‌محور کلاسیک را روایت می‌کند، اما بزرگ‌ترین جاذبه‌ی آن قطعا مبارزات کونگ فوی بی‌نظیرش است که تجربه‌ای دشوار و درعین‌حال جذاب را به طرفدارها می‌دهد؛ خصوصا که می‌توان از عناصر محیطی نیز در جریان نبردها بهره گرفت و با استفاده از آن‌ها دشمنان را از پا درآورد. یکی دیگر از خصوصیات برجسته‌ی بازی، سیستم افزایش سن است که شخصیت اصلی با هر بار مُردن پا به سن می‌گذارد. با بالا رفتن سن حملات شما قوی‌تر خواهند شد، اما درعوض نوار سلامتی کاهش می‌یابد. بازیکن‌ها باید قبل از رسیدن به حداکثر سن ممکن، بازی Sifu را به پایان برسانند.

مدتی قبل پیر تارنو درباره‌ی سازوکار پیری در بازی گفت: «ما می‌خواهیم که سیفو بازیکن‌ها را به چالش بکشد و آن‌ها را تشویق به یادگیری، اصلاح و سازش کند. توانایی برخاستن از مرگ به گیمرهای تازه‌وارد کمک می‌کند تا در هنگام مواجهه با مشکلات شکست بخورند و چند بار دیگر تلاش کنند. اما بهای اشتباهات به‌سرعت افزایش می‌یابد و بازیکن‌ها برای تکمیل بازی باید کاملا بر سیستم مبارزات مسلط شوند». سازندگان می‌گویند که وجود چندین و چند راز پنهان باعث افزایش ارزش تکرار بازی می‌شود. بازی سیفو فعلا دارای درجه‌های سختی نیست، اما استودیو اسلوکلپ راه‌یابی این ویژگی در آینده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بازی Sifu با پشتیبانی بخش «حمایت از بازی‌های مستقل» پلی استیشن ساخته شد و اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است. استودیو اسلوکلپ اخیرا تأیید کرد که مشغول کار روی محتوای پس از عرضه‌ی بازی است که به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. با اینکه سازندگان در بیانیه‌ی خود اطلاعات بیشتری از محتوای پس از عرضه ارائه نکردند، اما می‌توان انتظار راه‌یابی مراحل و باس فایت‌های بیشتری را در آینده به بازی داشت تا مهارت‌های گیمرها در زمینه‌ی مبارزات بیش‌ازپیش به چالش کشیده شود. البته نظر به محدودیت منابع استودیو اسلوکلپ، احتمالا نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار محتویات تازه باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده