// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Pokemon Legends: Arceus

در جریان هفته منتهی به ۱۶ بهمن ماه، دایینگ لایت 2 دوم شد و بازی Pokemon Legends: Arceus توانست صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را از آن خود کند.

در هفته‌ای که گذشت، بازی Dying Light 2 روانه بازار شد و نگاه بعضی از کاربران به این بازی و جدول فروش هفتگی انگلستان بود تا شرکت Techland بتواند صدر جدول را از آن خود کند. ولی در هفته منتهی به ۱۶ بهمن، بازی Pokemon Legends: Arceus توانست رتبه اول را به‌دست بیاورد.

بازی Dying Light 2 دوم شد و FIFA 22 رتبه سوم را کسب کرده‌ است. این در حالی است که بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و Animal Crossing: New Horizons به‌ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. در نیمه‌ی دوم جدول، نسخه نینتندو سوییچ Minecraft ششم و Mario Party Superstars هفتم شده است. بازی New Super Mario Bros U Deluxe رتبه هشتم را از آن خود کرد و بازی‌های Grand Theft Auto V و Call of Duty: Vanguard به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به ۱۶ بهمن (۵ فوریه ۲۰۲۲) را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که ۵۴ درصد فروش Dying Light 2 در هفته اول انتشار روی پلی استیشن 5 بود و کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 صاحب ۱۹ درصد از سهم فروش دایینگ لایت 2 است. کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ ایکس باکس، روی هم ۲۷ درصد از فروش نسخه‌های کنسولی بازی Dying Light 2 را به خود اختصاص دادند.

جدول فروش بریتانیا

رتبه

نام بازینکته قابل ذکر
۱Pokemon Legends: Arceus
۲Dying Light 2هفته اول انتشار
۳FIFA 22-
۴Mario Kart 8 Deluxe
۵Animal Crossing: New Horizons-
۶نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۷Mario Party Superstarsبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸New Super Mario Bros U Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹Grand Theft Auto V-
۱۰Call of Duty: Vanguard-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده