نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

اعلام زمان دقیق پخش رویداد نینتندو دایرکت ماه فوریه سال ۲۰۲۲

نینتندو اعلام کرد که رویداد جدید و ۴۰ دقیقه‌ای Nintendo Direct فردا با تمرکز روی بازی‌های مختلف نینتندو سوییچ برگزار خواهد شد.

در سال‌های اخیر به‌خصوص از زمان عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ، شرکت Nintendo در ماه فوریه‌ی هر سال (به استثنای سال ۲۰۲۰ به خاطر کرونا) سراغ پخش نینتندو دایرکت جهت نمایش بازی‌های دردست ساخت خود رفته است. حالا به نظر می‌رسد که شایعات اخیر در خصوص احتمال معرفی بازی‌های جدید نینتندو سوییچ در ماه فوریه حقیقت دارند. زیرا این شرکت ژاپنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به سنت سال‌های گذشته، برنامه نینتندو دایرکت را در ماه فوریه برگزار می‌کند. این Nintendo Direct قرار است راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد پنج شنبه، ۲۱ بهمن به وقت تهران پخش شود. پس کمتر از ۲۴ ساعت تا نینتندو دایرکت ماه فوریه سال ۲۰۲۲ باقی مانده است.

برنامه‌ی اختصاصی نینتندو که در این قسمت حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد، با تمرکز روی بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. البته نینتندو معمولا خبر پخش رویدادهای دایرکت را با تمرکز روی بازی‌های نزدیک به عرضه اعلام می‌کند؛ درحالی‌که ممکن است همه‌ی بازی‌های حاضر در برنامه، طی بازه‌ی زمانی مشخص‌شده منتشر نشوند. بنابراین اگر خبری مربوط‌به نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲ یا بعد از آن هم در برنامه قرار داشت، جای تعجب ندارد.

زمان برگزاری رویداد Nintendo Direct

در خصوص آثاری که ممکن است نمایش داشته باشند، باید به بازی Triangle Strategy، بازی Bayonetta 3، بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope، بازی Splatoon 3 و نهایتا دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره کرد که همه در حال حاضر برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند. بنابراین باید دید که تریلر کدام یک از این بازی‌ها در نینتندو دایرکت ماه فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی قرار گرفته است.

شایعات از احتمال معرفی بازی Xenoblade Chronicles 3، ریمستر بازی Metroid Prime و دنباله‌ی بازی 1-2-Switch حکایت دارند. ضمن اینکه امیدواریم درباره‌ی بازی Hollow Knight: Silksong نیز اطلاعاتی به‌دست ما برسد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا ضمن پیگیری جدیدترین اخبار بازی در زومجی، انتظارات خود از رویداد جدید نینتندو را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده