// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

تمایل پلاتینیوم گیمز برای مذاکره با مایکروسافت برای احیا بازی Scalebound

رئیس استودیوی پلاتینیوم گیمز می‌گوید آن‌ها دوست دارند برای ساخت مجدد بازی لغوشده Scalebound، یک بار دیگر با مایکروسافت مذاکره کنند.

بسیاری از طرفداران ایکس باکس هنوز هم به خاطر لغو شدن بازی Scalebound ناراحت هستند؛ اثری اکشن-نقش‌آفرینی و مورد انتظار که استودیوی Platinum Games آن را در سال ۲۰۱۴ برای ایکس باکس وان و کامپیوتر معرفی کرد و درنهایت در اوایل سال ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی اعلام شد که ساخت آن کنسل شده است. خیلی‌ها هنوز امید دارند که پلاتینیوم گیمز روزی دوباره به سراغ ساخت Scalebound برود. به‌نظر می‌رسد که خود این استودیوی ژاپنی نیز امیدوار است مجددا بتواند مایکروسافت را برای توسعه‌ی این بازی قانع کند.

آتسوشی اینابا، مدیر ارشد اجرایی پلاتینیوم گیمز که اخیرا با IGN ژاپن مصاحبه می‌کرد، گفت اعضای استودیو هنوز تمایل زیادی دارند به پروژه‌ی Scalebound برگردند. این تمایل به‌خصوص از طرف هیدکی کامیا، بازی‌ساز باسابقه ابراز می‌شود که قرار بود کارگردانی نسخه‌ی اصلی اسکیلباند را برعهده داشته باشد. اینابا اشاره می‌کند که آن‌ها دوست دارند «یک مذاکره‌ی درست‌و‌حسابی با مایکروسافت» در این زمینه داشته باشند. کامیا سپس به‌نوعی توپ را به زمین فیل اسپنسر می‌اندازد.

او می‌گوید: «ما [آن زمان] کلی روی Scalebound کار کردیم و واقعا به‌نظرم معنی ندارد که مایکروسافت بخواهد بازی را به در چنین وضعیتی رها کند. ما دوست داریم ببینیم که این بازی ساخته می‌شود. هی فیل! بیا با هم انجامش دهیم!» باید منتظر ماند و دید که آیا فیل اسپنسر و مدیران ایکس باکس نیز همچنان علاقه‌ای به ازسرگیری مراحل توسعه‌ی Scalebound دارند یا خیر. بااین‌حال، اسکیل‌باند در زمان معرفی‌اش بسیار مورد توجه بازیکنان قرار گرفت و باتوجه‌به اینکه استودیوی خوش‌نام پلاتینیوم گیمز پشت آن است، اگر ساخت مجدد آن تایید شود، به‌نظر می‌تواند افراد زیادی را خوشحال کند.

پلاتینیوم گیمز در حال حاضر مشغول ساخت بازی Babylon’s Fall است که در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. آن‌ها همچنین چند سالی است که در حال کار روی Bayonetta 3 هستند؛ بازی‌ که قرار است در سال ۲۰۲۲ به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود. علاوه‌براین‌ها، پلاتینیوم گیمز به‌زودی قصد دارد تمرکز خود را روی ساخت بازی‌های سرویس‌محور بگذارد که به‌گفته‌ی آن‌ها، «مدت طولانی‌تری گیمرها را سرگرم‌ خواهند کرد.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این خبر چیست؟ دوست دارید یک بار دیگر شاهد ساخته شدن Scalebound باشید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده