نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸

احتمال انتشار دنباله‌ بازی 1-2-سوییچ برای نینتندو سوییچ

طبق جدیدترین شایعه‌ منتشر شده، دنباله‌ی بازی مولتی‌پلیر 1-2-سوییچ توسط نینتندو در حال ساخت است و احتمالا در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی 1-2-سوییچ یکی از بازی‌های زمان انتشار کنسول نینتندو سوییچ بود. این بازی چندنفره با هدف استفاده از قابلیت بازخوردهای لمسی کنترلرهای جوی-کان توسعه پیدا کرد، اما نتوانست بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند. همچنین افرادی که به‌تازگی کنسول نینتندو سوییچ را خریداری کرده بودند نیز تمایل چندانی نسبت به خرید این بازی نشان ندادند.

حال طبق گزارش‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد عملکرد تجاری بازی 1-2-سوییچ برخلاف انتظارات تا حدودی موفق بوده است تا درنهایت نینتندو را به ساخت یک دنباله برای آن متقاعد کند. به‌گفته‌ی یکی از اینسایدرهای نینتندو به‌نام Zippo، دنباله‌ی بازی 1-2-سوییچ در حال ساخت است و امسال منتشر خواهد شد. پیش از این نیز یکی دیگر از اینسایدرهای نینتندو به انتشار دنباله‌ی یکی از بازی‌های انحصاری نینتندو اشاره کرده بود که به‌نظر می‌رسد همان نسخه‌ی جدید 1-2-سوییچ باشد.

بااین‌حال تاکنون نینتندو هیچ جزئیاتی از دنباله‌ی بازی 1-2-سوییچ را منتشر نکرده است. همچنین فردا، چهارشنبه اولین نینتندو دایرکت سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد که تمرکز اصلی آن روی نمایش بازی‌های نیمه اول سال ۲۰۲۲ کنسول نینتندو سوییچ است و احتمال دارد نینتندو در این رویداد دنباله‌ی بازی 1-2-سوییچ را رسما برای کنسول سوییچ معرفی کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده