نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸

تعداد کاربران فعال بازی Path of Exile به حدود ۲۷۰ هزار کاربر رسید

تعداد بازیکنان فعال بازی Path of Exile روی پلتفرم پی‌ سی به حدود ۲۷۰ هزار کاربر رسید. این رکورد به واسطه انتشار اکسپنشن جدید بازی صورت گرفته است.

روز گذشته استودیوی نیوزلندی Grinding Gear Games اعلام کرد تعداد بازیکنان همزمان بازی آنلاین Path of Exile روی پلتفرم پی‌سی به رقم خیره‌کننده ۲۷۰ هزار و ۶۲۰ کاربر رسیده است. این تعداد کاربر که به‌لطف انتشار اکسپنشن جدید بازی در هفته گذشته ممکن شده است، رکورد تازه‌ای برای سقف کاربران فعال این بازی پس از انتشار اولیه آن در سال ۲۰۱۳ به‌حساب می‌آید.

بسته‌الحاقی Siege of the Atlas که در روز جمعه روی پلتفرم پی‌سی به‌صورت رایگان منتشر شد، تغییرات زیادی را در بخش EndGame بازی ایجاد می‌کند. عرضه این محتوای جدید تحسین منتقدان و رضایت کاربران فعال بازی را به همراه داشت و به‌ همین دلیل براساس گزارش‌ها عده‌ای از کاربران قدیمی بازی نیز در حال بازگشت به دنیای Path of Exile برای تجربه این آپدیت جدید هستند. این اکسپنشن بهبودهای فراوانی برای درک سیستم پیشرفت بازی ایجاد کرده است و درکنار آن سیستم منطقه بندی از این بخش از بازی حذف شده است.

این بسته همچنین باس‌فایت‌های جدیدی مانند Eldritch Horror را به کمپین Siege of the Atlas بازی اضافه کرده است. سازندگان همچنین از اضافه شدن لیگ رقابتی Archnemesis League به محتوای EndGame بازی خبر داده‌اند. یک درخت مهارت پویای جدید که تعداد اسکیل‌های قابل دستیابی را به عدد ۶۰۰ می‌رساند، آیتم‌های تازه برای ساخت کلاس و کارکتر جدید و رویداد Boss Kill از جمله دیگر مواردی هستند که در جریان این به‌روزرسانی در اختیار کاربران دنیای Path of Exile قرار گرفته‌اند.

براساس جزئیات منتشر شده، بخش فروشگاه بازی نیز تغییرات جدیدی به‌خود دیده است. مواردی مانند یک جعبه Harmony mystery جدید که در ازای ۳۰ امتیاز به کاربران شانس بردن یکی از ۳۸ جلوه‌های تزئیناتی جدید بازی را می‌دهد، صفحات جدید برای مدیریت ‌Gem Stash و Flasks Stash و دیگر آیتم های تزيیناتی جدید از همین حالا در قسمت Shop بازی در دسترس بازیکنان هستند. توسعه‌دهندگان بازی در ادامه وعده دادند که بازخورد بازیکنان فعال نسبت به محتویات عرضه شده جدید را به دقت بررسی می‌کند و همواره در تلاش برای ارائه‌ی محتوای باکیفیت‌تر و بالا نگه داشتن سطح تجربه کاربری بازیکنان از بازی هستند.

بسته‌الحاقی Siege of the Atlas در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) روی پلتفرم پلی استیشن و ایکس باکس به‌صورت رایگان منتشر می‌شود. بازی Path of Exile هم‌اکنون برای برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt mmorpg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده