// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

Spy Fox و سه بازی کلاسیک دیگر در راه نینتندو سوییچ

چهار بازی از مجموعه‌های کلاسیک Spy Fox ،Putt-Putt و Pajama Sam تا چند روز دیگر برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند.

اندی رابینسون، سردبیر وب‌سایت VGC اخیرا در توییتر گفته بود که «یک بازی جاسوسی مشخص ممکن است در چند هفته‌ی آینده برگردد.» او همراه این توییت، تصویری نیز از کریستوفر درینگ، رئیس این رسانه‌ی ویدیو گیمی را در حالی منتشر کرد که یک ساعت مچی با تم فیلم گلدن‌آی جیمز باند به‌دست دارد. همین توییت او باعث شد که بازار گمانه‌زنی‌ها داغ شود و خیلی‌ها فکر کنند که در هفته‌های آتی قرار است شاهد عرضه‌ی ریمیک بازی کلاسیک GoldenEye 007 یا حتی پخش نمایش‌هایی از ریمیک Splinter Cell یا بازی جیمز باند استودیوی IO Interactive باشیم.

حالا اما رابینسون مشخص کرده است که این بازی جاسوسی چه نام دارد. رابینسون با اشاره به پست جدید وب‌سایت GamesHub در توییتر، اعلام کرده است که آن بازی‌ای که او از آن حرف می‌زد، درواقع چهار بازی کلاسیک از استودیوی Humongous است که قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای نینتندو سوییچ منتشر شود. جالب اینکه تنها یکی از این بازی‌ها ماهیتی جاسوسی دارد و از کلمه‌ی Spy یا جاسوس در عنوان آن استفاده شده است که بازی آخر فهرست زیر است.

این بازی اولین نسخه‌ی مجموعه بازی قدیمی Spy Fox و محصول سال ۱۹۹۷ است. گفتنی است که این بازی‌ها در دسته‌ی آثاری قرار می‌گیرند که دارای جنبه‌های آموزشی برای کودکان هستند. این چهار بازی عبارت‌اند از:

  • Putt-Putt Saves the Zoo
  • Pajama Sam: Thunder and Lightning Aren’t So Frightening
  • Pajama Sam: No Need to Hide When It’s Dark Outside
  • Spy Fox in Dry Cereal

چهار بازی استودیوی Humongous برای نینتندو سوییچ

نینتندو آمریکا نیز خبر عرضه‌ی بازی‌های نام‌برده برای سوییچ را تایید کرده است. علاوه‌براین، استودیوی Humongous اشاره کرده است که بازی‌های مذکور باتوجه‌به اینکه راه‌های مختلفی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهند، ارزش تکرار بالایی دارند و چند پایان متفاوت خواهند داشت. همچنین همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است، کسانی که این بازی‌ها را بین ۳ تا ۱۷ فوریه (۱۴ تا ۲۸ بهمن) خریداری کنند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف می‌شوند.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Twitter Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده