نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

نمایش سلاح‌های مختلف و داستان Tiny Tina’s Wonderlands در گیم پلی جدید بازی

گیم‌پلی جدید بازی شوتر Tiny Tina’s Wonderlands بخش‌های بیشتری از محیط‌ها و سلاح‌های بازی را به نمایش می‌گذارد.

روز گذشته استودیوی گیرباکس سافت‌ور با همکاری وب‌سایت IGN نمایش جدیدی از بازی شوتر Tiny Tina’s Wonderlands منتشر کرده‌اند که ۲۳ دقیقه از گیم‌پلی بدون توقف بازی را نشان می‌دهد. براساس ویدیوهای منتشر شده، ساختار کلی گیم‌پلی بازی شباهت‌های زیادی به Borderlands 3، ساخته قبلی گیرباکس سافت‌ور دارد. البته در خصوص دشمنان متداول این سری شاهد تفاوت بیشتری هستیم و بازیکنان در قسمت‌های ابتدایی بازی با دشمنان جدیدی مانند Skeletons و Skeleton Mages رو‌به‌رو خواهند شد.

تنوع بالای سلاح‌های بازی که یکی از نقاط قوت مجموعه بوردرلندز به‌حساب می‌آید نیز در این بازی حضور دارد. بازیکنان همچنین می‌توانند با استفاده از اسپل‌هایی که در اختیار دارند، جادوهایی مانند بارش شهاب‌سنگ از آسمان روی دشمنان بازی را امتحان کنند. ترکیب لوت‌های و سلاح‌های بازی به‌صورت تصادفی و کلاس‌های شخصیتی متفاوتی مانند Stabbomancer و Brr-Zerker از جمله ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی هستند.

بازیکنان در جریان مرحله‌های بازی به مکان‌های متفاوتی مانند شهر Brighthoof، قلعه Sparklewithers، منطقه صحرایی Sunfang Oasis و بسیاری از سیاه‌چاله‌ها و غارهای پر از لوت دیگر سفر می‌کنند و با دشمنان منحصربه‌فرد هر منطقه رو‌به‌رو خواهند شد. این ویدیو از بخش‌های ابتدایی مأموریت های بازی ضبط شده است و بنابراین بازیکنان می‌توانند بدون نگرانی خاصی از بابت لو رفتن صحنه‌های مهم داستانی و باس‌فایت‌های مشهور مجموعه Borderlands این نمایش جدید را تماشا کنند.

دانلود از آپارات

براساس اطلاعات منتشر شده، داستان بازی به‌صورت دنباله‌ای مستقیم از بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep که یکی از بسته‌‌های الحاقی بازی Borderlands 2 به حساب‌ می‌آید روایت می‌شود. بازیکنان در نقش شخصیت Fatemarker در بازی خیالی رومیزی Bunkers and Badasses از جهان بوردرلندز وظیفه دارند تا با کمک Tiny Tina که نقش Dungeon Master در جهان این بازی رومیزی را برعهده دارد و همکاری شخصیت‌های مانند Brick و Mister Torgue از جمله Dragon Lord به دنیای واندرلندز جلوگیری کنند.

براساس گفته‌های گیرباکس همانند بازی بوردرلندز 3، نسخه پی‌سی این بازی تا اواخر سال ۲۰۲۲ در انحصار فروشگاه دیجیتال اپیک گیمز خواهد بود. همچنین تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را از حالا تا یک روز پیش از انتشار بازی خریداری کنند، مجموعه زره Golden Hero Armor Pack برای استفاده درون بازی را دریافت خواهند کرد.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) برای کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده