نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷

احتمال عرضه بازی Batman Arkham Collection برای نینتندو سوییچ

یک وب‌سایت خرده‌فروشی فرانسوی با فهرست کردن نسخه‌ی نینتندو سوییچ Batman Arkham Collection احتمال انتشار این بازی برای کنسول نینتندو را بالا برد.

در جریان آخرین اخبار بازی و با دیده شدن نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Batman Arkham Collection در یک خرده‌فروشی فرانسوی، احتمالا انتشار اثر نام‌برده برای کنسول نینتندو سوییچ افزایش پیدا کرد. خرده‌فروشی فرانسوی WTT پیش‌تر و با فهرست کردن زودهنگام نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt، عرضه‌ی این بازی شرکت سی‌دی پراجکت برای کنسول نینتندو را زودتر از موعد مقرر به‌اطلاع گیمرها رساند. ظاهرا حالا نوبت به‌کالکشن بتمن آرکام رسیده است.

خرده‌فروشی WTT در صفحه‌ی اختصاصی نسخه‌ی نینتندو سوییچ Batman Arkham Collection به‌انتشار این بازی در روزهای پایانی ماه آگست سال ۲۰۲۲ (مرداد - شهریور ۱۴۰۱) و قیمت ۶۰ دلاری آن اشاره کرده است. البته این تاریخ صرفا می‌تواند برای جلوگیری از خالی ماندن قسمت تاریخ انتشارِ صفحه‌ی بازی در وب‌سایت نام‌برده نوشته شده باشد. شایان ذکر است که صفحه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بتمن آرکام کالکشن در حال حاضر از وب‌سایت خرده‌فروشی WTT حذف شده است.

بازی بتمن آرکام کالکشن با ارائه‌ی هر سه بازی تحسین‌شده‌ی Batman Arkham Asylum، بازی Batman Arkham City و Batman Arkham Knight در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های نسل هشت و پی سی منتشر شد. با وجود اینکه عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی ویچر 3 پیش‌تر در خرده‌فروشی WTT دیده شده بود و می‌توان اعتبار بالایی را برای موارد دیده‌شده در این وب‌سایت در نظر گرفت، بهتر است خبر انتشار بتمن آرکام کالکشن برای نینتندو سوییچ را فعلا در حد یک شایعه‌ درنظر بگیریم تا ببینیم واکنش رسمی سازندگان چه خواهد بود.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده