// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۱

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی جوزف سید بازی فارکرای 6

بسته‌ی الحاقی Joseph: Collapse بازی Far Cry 6 چند روز دیگر عرضه می‌شود و بازیکنان را با یک جوزف سید عذاب‌کشیده همراه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Joseph: Collapse، آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Far Cry 6 با محوریت شخصیت جوزف سید از بازی Far Cry 5، چند روز دیگر در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

یوبیسافت برای فارکرای 6 سه DLC تدارک دیده بود که بازیکن در هریک از آن‌ها کنترل یکی از شخصیت‌های شرور نسخه‌های قبلی مجموعه را به‌دست می‌گرفت. اولین آن‌ها Vaas: Insanity با حضور واس مونتنگرو، ابرشرور معروف Far Cry 3 و دومی Pagan: Control با حضور پیگن مین از Far Cry 4 بود. حالا سومین و آخرین آن‌ها Joseph: Collapse است که در آن شاهد بازگشت جوزف سید از Far Cry 5 هستیم.

Joseph: Collapse مانند دو بسته‌ی الحاقی قبلی از سبک روگ‌لایت الهام گرفته است و بازیکنان را دوباره مانند فارکرای 5، وارد مکان خیالی Hope County در ایالت مونتانا می‌کند؛ البته این نسخه از شهرستان هوپ فضایی عجیب‌و‌غریب و رویاگونه دارد. یوبیسافت می‌گوید این دی‌ال‌سی «فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا وارد ذهن عذاب‌کشیده‌ی جوزف سید شوند. سید حالا ایمان خود را از دست داده است و در این وضعیت باید با پیروان پیشین فرقه‌ی خود‌ روبه‌رو شود و درحالی‌که باید بر نیروهای شر درونی خود غلبه کند، درنهایت در مقابل اعضای خوانواده‌اش قرار می‌گیرد.»

سه بسته‌های الحاق Far Cry 6 با محوریت کاراکترهای شرور مجموعه

Joseph: Collapse را می‌توان به‌صورت کوآپ و با یکی دیگر از دوستان خود تجربه کرد. خریداران بسته‌ی الحاقی جورف سید با استفاده از قابلیت Buddy Pass یوبیسافت قادر هستند با دوستان خود که فارکرای 6 یا حتی این DLC را خریداری نکرده‌اند، روی پلتفرم مشابه بازی کنند.

همچنین کسانی که سیزن پس Far Cry 6 را خریده‌اند، بدون پرداخت مبلغی اضافه به آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی اکشن-ماجراجویی دسترسی خواهند داشت. گفتنی است که سیزن پس فارکرای 6 با خرید نسخه‌های گلد، آلتیمت و کالکتور به افراد تعلق می‌گیرد. البته اگر سیزن پس را ندارید، می‌توانید Joseph: Collapse را به‌صورت مستقل خریداری کنید.

علاوه‌براین، یوبیسافت در آستانه‌ی انتشار Joseph: Collapse، تمام نسخه‌های فارکرای 6 را با ۴۰ درصد تخفیف روی فروشگاه‌های دیجیتالی به فروش می‌رساند. همچنین کسانی که قبلا نسخه‌ی استاندارد و دیلاکس جدیدترین نسخه‌ی فارکرای را خریده بودند، حالا می‌توانند سیزن پس آن را با ۲۵ درصد تخفیف صاحب شوند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Far Cry 6 و بسته‌های الحاقی آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده