نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸

فروش ۶.۵ میلیون نسخه‌ای Pokemon Legends: Arceus در یک هفته

Pokemon Legends: Arceus با پشت سر گذاشتن بازی‌های قبلی مجموعه، رکورد جدیدی را در زمینه‌ی فروش طی نخستین هفته‌ی عرضه به ثبت رساند.

تنها یک هفته از انتشار Pokemon Legends: Arceus استودیو Game Freak می‌گذرد، اما این بازی اکشن نقش‌آفرینی در همین مدت کوتاه به فروش قابل‌توجهی دست یافته است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی ناگهان شعبه‌ی آمریکا شرکت نینتندو با انتشار یک توئیت از عبور میزان فروش بازی یادشده از مرز ۶.۵ میلیون نسخه خبر داد. پیش از این اعلام شده بود که بازی Pokemon Legends: Arceus در سه روز نخست عرضه بیش از ۱.۴ میلیون نسخه در ژاپن فروخته است.

در مقام مقایسه، بازی Pokemon Sword and Shield در هفته‌ی اول عرضه بیش از ۶ میلیون نسخه فروش داشت و بازی Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl توانست در مدت مشابه ۶ میلیون نسخه بفروشد. باید در نظر داشت که هر یک از این آثار دراصل امکان تجربه‌ی دو بازی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کردند و فروش آن‌ها با هم جمع زده شده است. ولی بازی Pokemon Legends: Arceus تنها شامل یک نسخه بود و بااین‌حال توانست در زمینه‌ی فروش در نخستین هفته‌ی انتشار روی دست آن‌ها بلند شود.

هنوز معلوم نیست که بازی Pokemon Legends: Arceus در آینده چه راهی را در پیش خواهد گرفت. شایعات اخیر از انتشار بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این اثر اکشن نقش‌آفرینی در آوریل ۲۰۲۲ حکایت دارند. البته این مورد تابه‌حال از سوی شرکت نینتندو یا استودیو Game Freak تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده