نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۳

Animal Crossing: New Horizons پرفروش‌ترین بازی ژاپن شد

بازی Animal Crossing: New Horizons از زمان عرضه ۳۷/۶۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که بیش از ۱۰ میلیون آن تنها به ژاپن تعلق دارد.

شرکت نینتندو در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۱ از آمار فروش تعدادی از آثارش نظیر بازی Metroid Dread و بازی Mario Party Superstars پرده برداشت. افزون‌براین، مطلع شدیم که بازی Pokemon Legends: Arceus در سه روز نخست عرضه بالغ‌بر ۱.۴ میلیون نسخه در ژاپن فروش داشته است. بااین‌حال آثار قدیمی‌تر نینتندو مانند بازی Animal Crossing: New Horizons هم کماکان با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.

براساس آمار سایت رسمی نینتندو، بازی Animal Crossing: New Horizons از زمان عرضه در مارس ۲۰۲۰ تاکنون ۳۷/۶۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت که بیش از ۱۰ میلیون آن تنها در ژاپن اتفاق افتاده است. درنتیجه، این بازی سندباکس اجتماعی اکنون به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی ژاپن تبدیل شده است. این رکورد قبلا در دست بازی Super Mario Bros بود که در سال ۱۹۸۵ توانست ۶.۸۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

پشتیبانی پس از عرضه برای بازی Animal Crossing: New Horizons در سال گذشته به پایان رسید. شرکت نینتندو بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی پولی بازی با نام Happy Home Paradise را طی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. این DLC امکان انجام کارهایی همچون ساخت خانه‌ی تعطیلات و شخصی‌سازی مبلمان را به بازیکن می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده