نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۴

اسب‌سواری در ویدیو جدید گیم پلی بازی Elden Ring

ویدیو جدید الدن رینگ بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی در هنگام استفاده از اسب را به نمایش‌ می‌گذارد.

پس از پخش ویدیوهای گیم‌پلی جدیدترین ساخته‌ی استودیو بازی‌سازی فرام سافتور توسط رسانه گیم‌اینفورمر، حالا ویدیو دیگری از این پوشش اختصاصی پخش شده است که شخصیت اصلی را سوار بر اسب و در حال مبارزه با باس‌های مخوف نشان می‌دهد.

در این ویدیو می‌توانیم دشمنانی را ببینیم که از لحاظ نوع حرکت و حمله شباهت‌های زیادی به باس‌فایت Tree Sentinel دارند؛ یک باس که بازیکنان برای اولین‌بار در نسخه‌ی آزمایشی الدن رینگ با آن رو‌به‌رو شدند. براساس گزارش‌های منتشرشده، مبارزه با دشمنان در حالت سواره چالش‌های جدیدی به گیم‌پلی تکنیکی بازی اضافه می‌کند که تاکنون در ساخته‌های قبلی این استودیو دیده نشده است. شما می‌توانید چند دقیقه از بازی Elden Ring را در ادامه تماشا کنید. البته توجه داشته باشید که نمایش جدید گیم‌پلی، یک دقیقه و ۲۰ ثانیه پس از ابتدای ویدیو آغاز می‌شود.

دانلود از آپارات

در بخش دیگری از این ویدیو جدید نیز می‌توانیم مبارزه با موجودات خرس‌مانند وحشی را مشاهده کنیم که نوع جدیدی از دشمنان جهان بازی هستند. این هیولاها در دسته‌ی سریع‌ترین دشمنان Elden Ring طبقه‌بندی می‌شوند و بازیکنان برای مقابله با آن‌ها به سرعت واکنش بالایی نیاز دارند.

در بخش پایانی ویدیو قدم به سازه‌ی جادویی مخوف جدید می‌گذاریم که با آسانسور پس از پایین رفتن فراوان، بازیکن را به منطقه‌ی زیرزمینی جهان الدن رینگ می‌رساند. در ویدیو تصاویری جدیدی از این بخش از بازی نمایش داده نمی‌شود و بازیکنان باید برای تجربه‌ی حضور در آن تا زمان عرضه‌ی الدن رینگ منتظر بمانند.

بازی Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده