نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷

پخش تریلر زمان عرضه بازی Dying Light 2 Stay Human

شرکت تکلند تریلر زمان عرضه‌ی Dying Light 2 Stay Human را پخش کرد که برخی از کاراکترها و فعالیت‌های این بازی اکشن نقش‌آفرینی را به نمایش در می‌آورد.

بازی Dying Light 2 Stay Human شرکت Techland پس از ۷ سال توسعه‌ی پرفراز‌ونشیب سرانجام در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر سراسر جهان قرار گرفت. به همین مناسبت شرکت تکلند تریلر جدیدی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی را پخش کرده است که برخی از کاراکترها و فعالیت‌های دایینگ لایت 2 را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی بازی Dying Light 2 را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

وقایع بازی Dying Light 2 Stay Human بیست سال پس از رویدادهای نسخه‌ی اول رخ می‌دهند که در آن ایدن کالدول در جست‌وجوی میا، خواهرش به شهر می‌رود. طولی نمی‌کشد که او به جناح‌های مختلف می‌پیوندد و تصمیماتی می‌گیرد که می‌تواند بر وضعیت حال و آینده‌ی جهان تأثیر بگذارد. دنباله‌ی بازی Dying Light درکنار پارکور و مبارزات بهبودیافته تعداد زیادی مأموریت جانبی در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. داستان اصلی بازی را می‌توان در حدود ۲۰ ساعت تکمیل کرد، اما برای تجربه‌ی تمام محتویات بازی به صرف زمان بسیار بیشتری نیاز خواهد بود.

بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول بازی Dying Light 2 Stay Human در دسترس گیمرها قرار گرفته است که بیش از هزاران بهبود و اصلاح را برای آن به ارمغان می‌آورد. کاربران کنسول نینتندو سوییچ باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی منتظر بمانند. شرکت تکلند اخیرا از تأخیر نسخه‌ی نینتندو سوییچ Dying Light 2 خبر داد و اظهار داشت که کاربران این کنسول هیبریدی در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی بازی بروند.

شرکت Techland تأیید کرد کسانی که نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Dying Light 2 Stay Human را تهیه می‌کنند، می‌توانند آن را به رایگان به نسخه‌های نسل ۹ ارتقا دهند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی که به‌جز مقدمه می‌توان تمام بخش‌های آن را به‌شکل کوآپ نیز تجربه کرد، دارای ۴۰ هزار خط دیالوگ است. تایمون اسمکتالا، کارگردان خلاق Dying Light 2 قبلا تأیید کرد که طرفدارها باید پس از عرضه‌ی بازی منتظر قابلیت کراس-پلی باشند. شرکت تکلند زمان دقیق راه‌یابی کو-آپ به بازی را اعلام نکرد، اما متعهد به پنج سال پشتیبانی از آن شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده