نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹

پایان مراحل تولید بازی Tiny Tina’s Wonderlands

شرکت گیرباکس سافتور با پخش یک تریلر کوتاه اعلام کرد که توسعه‌ی بازی لوتر شوتر Tiny Tina’s Wonderlands به پایان رسیده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ساخت بازی لوتر شوتر Tiny Tina’s Wonderlands شرکت Gearbox Software در آستانه‌ی انتشار به پایان رسیده است. این بازی که در دنیای بوردرلندز جریان دارد، براساس بازی رومیزی Bunkers and Badasses ساخته می‌شود؛ اثری که در آن تاینی تینا به‌عنوان ارباب پناهگاه خدمت می‌کند و سناریوهای مختلفی را شکل می‌دهد. بازیکن‌ها وظیفه دارند تا درکنار آشنایی با کاراکترهای گوناگون به‌سراغ ازبین‌بردن Dragon Lord بروند و سرزمین عجایب را نجات دهند.

برای انجام این کار شش کلاس مختلف وجود دارد که می‌توان از میان آن‌ها به‌دلخواه یکی را انتخاب کرد؛ از بی‌سروصدا چاقو به‌دست گرفتن در کلاس Stabbomancer تا حملات کماندو-گونه در کلاس Spore Warden. اگر استفاده از جادوی سیاه را ترجیح می‌دهید، می‌توانید سراغ کلاس Graveborn بروید؛ درحالی‌که کلاس Brr-Zerker امکان استفاده از حقه‌های جالب با تبرهای سنگین را فراهم می‌کند. پیش از این تریلرهایی از Tiny Tina’s Wonderlands پخش شدند که جادوها، کلاس‌های گوناگون، کاوش و برخوردهای تصادفی در جهان پهناور این بازی نقش‌آفرینی را به نمایش در می‌آوردند.

دانلود از آپارات

بازی Tiny Tina’s Wonderlands برای انتشار در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در این فاصله به‌سراغ تجربه‌ی بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure بروید تا با جهان آن آشنا شوید. این بازی درحال‌حاضر برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس رایگان است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده