نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۹

معرفی دو کلاس جدید در تریلر بازی Tiny Tina’s Wonderlands

جدیدترین تریلر بازی Tiny Tina’s Wonderlands دو کلاس Graveborn و Spore Warden را معرفی می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی یک تریلر تازه از بازی Tiny Tina’s Wonderlands پخش شده است که در آن دو کلاس Graveborn و Spore Warden به‌علاقه‌مندان معرفی می‌شوند. کلاس Graveborn به‌عنوان یک نگرش با ریسک و پاداش بالا توصیف می‌شود. کاراکترهای این کلاس با استفاده از جادوی سیاه و به‌دست آوردن ۲۰ درصد از سلامتی نیروهای دشمن، هم‌زمان به‌دشمنان حاضر در محیط آسیب می‌زنند.

تریلر پخش‌شده درکنار معرفی کلاس نام‌برده، یک کلاس دیگر با نام Spore Warden را هم معرفی می‌کند. کاراکترهای ساخته‌شده با نگرش کلاس Spore Warden می‌توانند از نیروهای طبیعت در مسیر نابودی دشمنان استفاده کنند. این کلاس با استفاده از تفنگ‌ها و تیر و کمان درکنار جادوهای مختلف، نسبت‌به سایر کلاس‌های جادو-محور یک سبک مبارزه‌ای مستقیم‌تر را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود از آپارات

گفتنی است که در زمان عرضه‌ی بازی، گیمرها می‌توانند ویژگی‌های شخصیت مد نظر خود را با استفاده از یکی از ۶ کلاس موجود سر و شکل بدهند. بازی Tiny Tina’s Wonderlands در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین ۱۴۰۱) راهی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده