نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

عرضه تنها یک بخش از کمپین داستانی بازی انحصاری CrossFireX روی گیم پس

طبق اعلامیه‌ی رسمی رمدی و شرکت Smilegate تنها یک بخش از کمپین داستانی دو قسمتی بازی انحصاری CrossfireX در ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که تنها یک بخش از کمپین داستانی دو قسمتی بازی CrossfireX شرکت رمدی روی سرویس گیم پس شرکت مایکروسافت عرضه خواهد شد. مشترک‌های ایکس باکس گیم پس از زمان عرضه‌ی رسمی این بازی انحصاری می‌توانند بخش Operation Catalyst را از سرویس نام‌برده دریافت کنند و سراغ تجربه‌ی آن بروند.

این خبر با توییت اخیر استودیو رمدی (سازنده‌ی کمپین داستانی بازی) و شرکت Smilegate (سازنده‌ی بخش مولتی‌پلیر) تایید شد. رمدی با این توییت ضمن تایید در دسترس گرفتن کمپین داستانی CrossfireX برای پری‌لود مشخص کرد که دارندگان اشتراک گیم‌پس بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه می‌توانند قسمت Operation Catalyst از حالت داستانی بازی را تجربه کنند. بدین ترتیب مشترکان سرویس گیم‌پس برای داشتن تجربه‌ای کامل از بخش داستانی این بازی، باید قسمت دوم این کمپین را که Operation Spectre نام دارد، به شکل جداگانه خریداری کنند.

بازی CrossfireX در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) به شکل انحصاری راهی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده