نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳

انتشار رایگان نسخه Demake غیررسمی بلادبورن برای پی سی

به‌تازگی یکی از طرفداران بازی Bloodborne، تریلری جدید از نسخه‌ی Demake آن را پخش کرد. این اثر هم‌اکنون برای کاربران پلتفرم پی سی در دسترس قرار دارد.

با اینکه حدود ۷ سال از انتشار بازی محبوب Bloodborne به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 می‌گذرد، هنوز شرکت سونی تصمیمی برای انتشار این اثر روی پلتفرم پی سی نگرفته است. بااین‌حال تاکنون شاهد انجام کارهای جالب مختلف با بازی Bloodborne توسط طرفداران بوده‌ایم. حال نسخه‌ای غیررسمی از بازی Bloodborne با پسوند Demake توسط لیلیس والتر ساخته شده است و همین حالا روی پی سی در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر عرضه‌ی بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو Bloodborne PSX Demake از آپارات

با مشاهده‌ی ویدئوی منتشر شده از بازی Bloodborne PSX Demake می‌توان به شباهت آن با آثار کلاسیک پلی استیشن پی برد. طبق توضیحات سازنده‌ی این اثر، تمامی بخش‌های گیم‌پلی آن به نسخه‌ی اصلی وفادار خواهند بود. بازیکن‌ها در Bloodborne PSX به ۱۰ اسلحه‌ی شکارچی منحصر‌به‌فرد دسترسی دارند و باید برای ازبین‌بردن دشمنان خود از استراتژی‌های مختلف حین مبارزات استفاده کنند. همچنین بازیکن‌ها با کاوش در محیط‌های مختلف به جمع‌آوری آیتم‌های ارزشمند خواهند پرداخت تا درنهایت موفق به زنده ماندن در مبارزه با دشمنان شوند.

در تریلر Bloodborne PSX می‌توانیم مبارزه با دو باس مشهور از نسخه‌ی اصلی یعنی Cleric Beast و Father Gascoigne را مشاهده کنیم. به نظر می‌رسد مبارزه‌ی بازیکن‌ها با این باس‌فایت‌ها در همان محیط‌های نسخه‌ی اصلی Bloodborne رخ می‌دهند که باتوجه‌به فرایند توسعه‌ی سیزده ماهه‌ی Bloodborne PSX، جای تعجب ندارد. همچنین در تریلر منتشر شده می‌توان محیط‌های مختلفی مثل شهر Yarnham و قلعه‌ی Cainhusrt را با این جلوه‌ی کلاسیک مشاهده کرد. در حقیقت برخلاف Remake که بازی را به‌روز می‌کند، Demake سراغ چند نسل عقب بردن بازی می‌رود.

بازی Bloodborne PSX که یک اثر غیررسمی به شمار می‌آید، هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کامپیوترهای شخصی قرار دارد. برای دریافت بازی می‌توانید به سایت دانلود Demake بلادبورن بروید. شما می‌توانید نظرات خود را در مورد اثر با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده