// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹

احتمال الهام گرفتن بازی Star Wars Eclipse از The Last of Us

طبق شایعات منتشر شده، کوانتیک دریم ممکن است برای ساخت بازی Star Wars Eclipse از داستان و گیم‌پلی بازی The Last of Us الهام گرفته باشد.

به‌گفته یکی از کاربران توییتر که یک هفته پیش از نمایش تریلر بازی Star Wars Eclipse در گیم اواردز تصاویر آن را فاش کرده بود، احتمال دارد کوانتیک دریم برای ساخت این بازی از گیم‌پلی و داستان بازی The Last of Us الهام گرفته باشد. این کاربر توییتر که AccountNGT نام دارد، روز گذشته ادعا کرد که بازی Star Wars یک بازی ماجراجویی جهان باز خواهد بود که شامل بخش چندنفره نیز می‌شود که تیم Quantic Dream's Montreal به‌طور جداگانه در حال کار روی آن است.

گفته می‌شود که تیم Quantic Dream Paris روی بخش سینمایی، داستان، طراحی مراحل و موتور بازی کار می‌کند. این کاربر همچنین ادعا کرد که توسعه این پروژه در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شده است و تمامی اعضای کوانتیک دریم در پاریس روی آن کار نمی‌کنند. به‌نظر می‌رسد بازی Star Wars Eclipse هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است، زیرا ادعا می‌شود که داستان این بازی هنوز در حال نوشته شدن است و تیم مونترال همچنان در حال کار روی نمونه‌های اولیه گیم‌پلی هستند که برای طراحی داستان و گیم‌پلی بازی از بازی The Last Of Us الهام گرفته است.

در ماه دسامبر، تایید شد که بازی Star Wars Eclipse در دوره High Republic جریان دارد. استودیو Quantic Dream گفت: «بازی Star Wars Eclipse اولین بازی ویدیویی است که در منطقه ناشناخته‌ای از Outer Rim در دوره High Republic، معروف به عصر طلایی جدای روایت می‌شود. این بازی براساس تخصص کوانتیک دریم در ارائه روایت‌های عمیقاً منشعب ساخته می‌شود و فراتر از سطح کنونی آن‌ها خواهد رفت. انتخاب‌های بازیکن قلب تجربه‌ی بازیکنان خواهد بود، زیرا هر تصمیمی می‌تواند تأثیر چشمگیری بر روند داستان داشته باشد.»

در اوایل سال ۲۰۲۱ لوکاس‌فیلم از همکاری با یوبیسافت برای ساخت یک بازی جهان باز جدید خبر داد که این موضوع نشان داد دیگر IP جنگ ستارگان قرار نیست در انحصار الکترونیک آرتز باشد. همچنین لوکاس‌فیلم به‌تازگی از توافقی با EA برای ساخت سه بازی جدید Star Wars توسط استودیو ریسپاون خبر داده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده