// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

سازنده Sonic Frontiers: این بازی مجموعه سونیک را به سطح جدیدی می‌رساند

مدیر بخش خلاقیت استودیوی Team Sonic می‌گوید آن‌ها در تلاش هستند تا Sonic Frontiers را به یک تجربه‌ی جهان باز متفاوت از مجموعه‌ی سونیک تبدیل کنند.

سگا در جریان جدیدترین مراسم گیم اواردز از بازی Sonic Frontiers به‌‌صورت کامل رونمایی کرد؛ اثری که می‌خواهد گیم‌پلی پلتفرمینگ سونیک را با حال‌و‌هوای جهان باز ترکیب کند و نسخه‌ای متفاوت را از این مجموعه بازی قدیمی به علاقه‌مندان ارائه دهد. به‌نظر می‌رسد بسیاری از طرفداران سونیک از مسیری که سگا برای بازی جدید سری انتخاب کرده است، راضی هستند. استودیوی Team Sonic نیز در همین راستا از برنامه‌های بلندپروازانه‌ی خود برای Sonic Frontiers گفته‌ است.

تاکاشی ایزوکا، مدیر بخش خلاقیت استودیوی تیم سونیک اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیمز رادار داشت و در آن حرف‌هایی می‌زند که مشابه‌ آن را اوایل تابستان امسال بیان کرده بود. او می‌گوید آن‌ها به‌شدت در تلاش هستند تا یک بازی نوآورانه و با ویژگی‌های جدید بسازند. ایزوکا توضیح می‌دهد: «ما برای ساخت Sonic Frontiers خود را به چالش کشیده‌ایم تا بتوانیم یک سونیکِ با فضایی کاملا جدید و در سبک اکشن-ماجراجویی را به بازیکنان تحویل دهیم. ما یک بار دیگر قرار است دست به گسترش جهان سونیک بزنیم و با طراحی محیط‌ها و ویژگی‌های تازه، یک تجربه‌ی جهان باز متفاوت خلق کنیم.»

چشم اندازی از محیط بازی Sonic Frontiers

او در ادامه عنوان می‌کند: «تمرکز خود را بر این موضوع معطوف کرده‌ایم که با Sonic Frontiers، مجموعه‌ی سونیک را به سطح جدیدی ارتقا دهیم. در عین اینکه می‌خواهیم ظاهر و خصوصیات سونیک جدید هیجان‌انگیز باشد، باید مطمئن شویم که او همان کاراکتری است که طرفداران با آن آشنا هستند و دوستش دارند. حواس‌مان است که تمام جزئیات سونیک را به‌درستی طراحی کنیم تا مثلا جنبه‌های مختلف شخصیتی او مانند سرعت معروفش در دویدن، در تمام نسخه‌های مجموعه یکسان دیده شوند. ما در سونیک فرانتیرز دست به معرفی یک سبک مبارزه‌ی جدید زده‌ایم که چالاکی سونیک را در میدان مبارزه به خدمت می‌گیرد. همچنین راه‌های گشت‌و‌گذار در محیط طوری در بازی طراحی شده‌اند تا با طبیعت پرتحرک و پرسرعت این کاراکتر جور دربیایند.»

Sonic Frontiers در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Sonic Frontiers چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده