نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

مقایسه کالکشن ریمستر Life is Strange با نسخه های عادی بازی در تصاویر تازه

شرکت اسکوئر انیکس و استودیو دک ناین با انتشار تصاویر رسمی، پیشرفت‌های فنی Life is Strange: Remastered Collection نسبت‌به نسخه‌های اصلی را نشان دادند.

زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Life is Strange: Remastered Collection باقی نمانده است. با اینکه شرکت اسکوئر انیکس و استودیو دک ناین مدت‌ها در مورد این کالکشن سکوت اختیار کرده بودند، اما در آستانه‌ی عرضه شروع به نمایش بیشتر آن کردند. اخیرا شاهد پخش تریلرهایی از ریمستر بازی Life is Strange و ریمستر بازی Life Is Strange: Before the Storm بودیم که بخش‌هایی از گیم‌پلی و میان‌پرده‌های آن‌ها را به نمایش در می‌آورد. اکنون شرکت Square Enix با انتشار یک مقاله برخی از پیشرفت‌های بصری این کالکشن را مورد بررسی قرار داده است.

هر دو ریمستر Life is Strange و Life Is Strange: Before the Storm که در کالکشن قرار گرفته‌اند، با رزولوشن 4K واقعی اجرا می‌شوند و مدل‌های ارتقایافته‌ی کاراکترها به 4K بهبودهایی در فیزیک مو کاراکترها و انیمیشن‌های روان‌تر را به ارمغان می‌آورد. این کالکشن دارای سیستم نورپردازی تازه و انیمیشن‌های بسیار بهبودیافته‌ی کاراکترها است که با ضبط کامل حرکات صورت و بهبود همگام‌سازی لب‌ها در زمان گفت‌وگو امکان‌پذیر شده است. بازی Life is Strange: Remastered Collection در بسیاری از زمینه‌ها بهبود یافته است تا بتواند تجربه‌ی کامل و بهتری را در اختیار گیمرها قرار دهد.

شرکت اسکوئر انیکس تصاویر جدیدی را منتشر کرده است که پیشرفت‌های فنی ریمستر بازی‌های Life is Strange و Life Is Strange: Before the Storm را نسبت‌به نسخه‌های اصلی نشان می‌دهد. Life is Strange: Remastered Collection در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده بود. اما استودیو دک ناین «براثر نگرانی‌های فزاینده‌ی حاصل از شیوع کرونا» آن را به تأخیر انداخت تا «فشار اضافی روی تیم سازنده کاهش یابد».

پیشرفت‌های فنی Life is Strange: Remastered Collection نسبت‌به نسخه‌های اصلی

پیشرفت‌های فنی Life is Strange: Remastered Collection نسبت‌به نسخه‌های اصلی

بازی Life is Strange: Remastered Collection اکنون در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و گوگل استیدیا قرار می‌گیرد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی نیز کمی دیرتر در اواخر سال ۲۰۲۲ به‌دست گیمرها می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده